Supportavtale for nettbrett
Når du har fått et nytt nettbrett på jobben, tipper vi du er ivrig etter å komme i gang. Med supportavtale får du akkurat det brettet du ønsker deg, allerede fra start. Videre på veien får du ubegrenset support hvis du støter på problemer – så får du mer tid til produktivt arbeid.
Hva får du med supportavtale for nettbrett?
Når nettbrettet er nytt:
- Klargjøring av bedriftens nye nettbrett (utføres i supportsenter i en av våre butikker).
- Utpakking og visuell sjekk av produktet.
- Førstegangskonfigurasjon, oppstart og oppsett (Android eller IOS):
- Oppsett av sikkerhetsinnstillinger.
- Oppsett av mobildata.
- Installasjon av SIM-kort.
- Installasjon av tilbehør som Screensmart, bumper (tilbehør selges separat).
- Antivirus fra McAfee Live og VPN-pakke for business.
- Sikkerhet på hjemmekontor og reise med McAfee VPN løsning.
- McAfee Live Safe pakke som beskytter personvern, identitet og enheter.
- Trygg og norsk skylagring fra Jottacloud Business:
- 500GB lagring og 2 brukere inkludert.
- 2-faktorautentisering for økt sikkerhet.
- All data er lagret i Norge – personvern i verdensklasse.
- Kan brukes på tvers av Microsoft og Mac, Android og iPhone.
Videre på veien:
- Ubegrenset support i våre supportsentre i butikk i avtaleperioden.
- Ubegrenset fjernhjelp av Elkjøp Teknisk HelpDesk ved behov i avtaleperioden:
- Via appen RemoteFix får du fjernhjelp direkte på skjermen.
- Via appen RescueLens kan den som sitter på hjelpedesken se gjennom telefonen din. Praktisk når du har problemer med tilkobling.