Hopp over navigasjonen
Person som holder nettrett i sin hånd og tekst Et brett som alltid er på nett

Supportavtale for nettbrett

Når du har fått et nytt nettbrett på jobben, tipper vi du er ivrig etter å komme i gang. Med supportavtale får du akkurat det brettet du ønsker deg, allerede fra start. Videre på veien får du ubegrenset support hvis du støter på problemer – så får du mer tid til produktivt arbeid.

Hva får du med supportavtale for nettbrett?


Når nettbrettet er nytt:

  • Klargjøring av bedriftens nye nettbrett (utføres i supportsenter i en av våre butikker).
  • Utpakking og visuell sjekk av produktet.
  • Førstegangskonfigurasjon, oppstart og oppsett (Android eller IOS):
    • Oppsett av sikkerhetsinnstillinger.
    • Oppsett av mobildata.
    • Installasjon av SIM-kort.
    • Installasjon av tilbehør som Screensmart, bumper (tilbehør selges separat).
  • Antivirus fra McAfee Live og VPN-pakke for business.
    • Sikkerhet på hjemmekontor og reise med McAfee VPN løsning.
    • McAfee Live Safe pakke som beskytter personvern, identitet og enheter.
  • Trygg og norsk skylagring fra Jottacloud Business:
    • 500GB lagring og 2 brukere inkludert.
    • 2-faktorautentisering for økt sikkerhet.
    • All data er lagret i Norge – personvern i verdensklasse.
    • Kan brukes på tvers av Microsoft og Mac, Android og iPhone.

Videre på veien:

  • Ubegrenset support i våre supportsentre i butikk i avtaleperioden
  • Ubegrenset fjernhjelp av Elkjøp Teknisk HelpDesk ved behov i avtaleperioden:
    • Via appen RemoteFix får du fjernhjelp direkte på skjermen.
    • Via appen RescueLens kan den som sitter på hjelpedesken se gjennom telefonen din. Praktisk når du har problemer med tilkobling.