
Kundeservice
Her finner du all informasjonen du trenger om tjenestene våre. Bruk gjerne siden med ofte stilte spørsmål, eller sjekk et av de andre alternativene nedenfor. Vi er her for å hjelpe deg!

Reparasjon og brukerstøtte
Vi anbefaler deg å kontakte produsenten direkte for å få best mulig hjelp til å finne ut hva du skal gjøre.


Åpningstider og butikker
Leter du etter nærmeste varehus eller lurer på når våre butikker stenger?

Ofte stilte spørsmål
Har du noen spørsmål? På FAQ-sidene våre finner du svar på de vanligste spørsmålene.


50 dager åpent kjøp
Noen ganger er det vanskelig å vite om et kjøp er helt riktig, derfor tilbyr Elkjøp 50 dager Åpent Kjøp. De aller fleste av våre produkter kan du teste hjemme, og returnere om du ikke er fornøyd med.

Prismatch
Vår prismatch sørger for at du alltid får det beste tilbudet når du handler hos Elkjøp.

Annonsegaranti
Midlertidig justering av annonsegarantien:
Grunnet mer usikkerhet enn vanlig på varetilgang kan vi ikke garantere at vi kan tilby deg en tilsvarende vare til samme pris eller bestille opp varen for deg til tilbudspris.

Betalingsalternativer
Vi tilbyr flere måter å betale dine kjøp på. Her kan du lese mer om våre fleksible betalingsalternativer.


Skademelding
Har produktet ditt blitt stjålet eller skadet? Her finner du informasjon om hvordan du sender inn skademelding når du er dekket av forsikring gjennom Elkjøp.
Vilkår og betingelser og vår personvernpolicy


GDPR - personvernpolicy
Vil du vite mer om hvordan vi beskytter din personlige informasjon?


Varsling i organisasjonen
Elkjøp Norge har forpliktet seg til å operere med ærlighet og integritet.