Hopp over navigasjonen

Retur og endring av ordre

Har du kjøpt en vare og lurer på om du kan endre eller avbestille en ordre? Her er det du trenger å vite for å kunne endre eller avbestille. Ønsker du å kontakte oss ber vi deg ha kvittering eller ordrenummer tilgjengelig slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

På nett:

Slik gjør du:
1. Logg inn på Min side og gå inn på din ordre, hvis varen ikke er satt i produksjon så vil du få mulighet til å kansellere eller endre leveringstid. Kontakt vår kundeservice dersom du trenger bistand.

2. Dersom varen allerede er sendt til deg kan du enkelt levere varen i ubrutt emballasje tilbake til din nærmeste Elkjøp-butikk innen 50 dager (gjelder ikke Marketplace-varer). Varer som faller inn under åpent kjøp, kan også returneres til din nærmeste butikk. All retur til våre butikker er kostnadsfri.

Hvis du ikke har mulighet til å komme til en av våre butikker, kan du kontakte kundeservice og be om få tilsendt en returseddel for varen. 

Har du handlet fra Partner på Elkjøp Marketplace kan du lese mer om retur her.

I butikk

Slik gjør du:

1. Besøk din nærmeste Elkjøp-butikk og prat med en av våre selgere

2. Kontakt vårt kundesenter for endring av ordre

- For raskest mulig hjelp, ha kvittering eller ordrenummer klart

Du kan alltid kontakte vårt kundesenter eller besøke våre Facebooksider for hjelp og informasjon.