Retur og endring av ordre
Har du kjøpt en vare og lurer på om du kan endre eller avbestille en ordre? Her er det du trenger å vite for å kunne endre eller avbestille. Ønsker du å kontakte oss ber vi deg ha kvittering eller ordrenummer tilgjengelig slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.
På nett:
Slik gjør du:
1. Logg inn på Min side og gå inn på din ordre, hvis varen ikke er satt i produksjon så vil du få mulighet til å kansellere eller endre leveringstid. Kontakt vår kundeservice dersom du trenger bistand.
2. Dersom varen allerede er sendt til deg kan du enkelt levere varen i ubrutt emballasje tilbake til din nærmeste Elkjøp-butikk innen 50 dager (gjelder ikke Marketplace-varer). Varer som faller inn under åpent kjøp, kan også returneres til din nærmeste butikk. All retur til våre butikker er kostnadsfri.
3. Hvis du ikke har mulighet å levere i butikk så kan pakken sendes i retur til oss. Ta kontakt med vårt kundesenter for å få tilsendt en returetikett. Et angrerettsskjema som du fikk med ordrebekreftelsen må fylles ut og legges sammen med returproduktet.
Pakken kan sendes til:
Elkjøp Norge AS Avd. Internett
Postens godstjenester, kundetjenester
0060 Oslo
Det vil ta 2-3 uker å behandle din retur, og før pengene er tilbake på din konto.
Har du handlet fra Partner på Elkjøp Marketplace kan du lese mer om retur her.
I butikk
Slik gjør du
1. Besøk din nærmeste Elkjøp-butikk og prat med en av våre selgere
2. Kontakt vårt kundesenter for endring av ordre
- For raskest mulig hjelp, ha kvittering eller ordrenummer klart
Du kan alltid kontakte vårt kundesenter eller besøke våre Facebooksider for hjelp og informasjon.