Ofte stilte spørsmål om Marketplace retur
Elkjøps 50-dagers returrett gjelder ikke for produkter kjøpt fra en av våre Partnere. Partnere opptrer i henhold til forbrukerkjøpsloven, men er ikke pålagt å følge Elkjøps utvidede 50-dagers returrett. Vi ber deg lese Partnerens retningslinjer for retur, som du finner ved å klikke på Partnerens navn på produktdetaljsiden.
Den raskeste måten å returnere produktene dine på, er å kontakte Partneren via Min Side. Vær oppmerksom på at produkter som er kjøpt fra en av våre Partnere på Marketplace ikke kan returneres i Elkjøps butikker.
Hver Partner på Marketplace har sine egne prosedyrer for refusjon og retur. Vi anbefaler å gjennomgå Partnerens returpolicy nøye før du ferdigstiller en ordre. Du kan finne returpolicy ved å klikke på Partnerens navn på produktdetaljside.
Dersom du ønsker å etterspørre refusjon eller ønsker å bytte en vare du har mottatt, må du kontakte Partneren du kjøpte varen av. Dersom Partneren ikke har besvart din forespørsel innen to virkedager, kan du kontakte Elkjøp kundeservice for å få hjelp.
Vi ber deg være oppmerksom på at produkter kjøpt via en Partner på Elkjøp Marketplace ikke kan returneres i Elkjøps butikker. Du må kontakte Partneren direkte via Min Side for å håndtere en retur.
Produkter kjøpt på Marketplace må returneres til Partneren som du kjøpte produktet av. Produkter kjøpt på Marketplace kan ikke returneres i Elkjøps butikker.
For å be om å retur, refusjon eller et bytte, kontakt Partneren du kjøpte produktet av for å få hjelp. Partneren er ansvarlig for din ordre og vil hjelpe deg med alle spørsmål, utfordringer og henvendelser du måtte ha relatert til kjøpet du har utført. For å returnere produkter, ber vi deg fylle inn angrerettskjemaet som ble levert av Partneren og kontakte Partneren for å ordne returen.
Produktet ditt bør alltid være i utmerket stand når du mottar det! Dessverre går ikke alltid ting som planlagt. Dersom du mottar et produkt som er defekt eller mangelfullt, vil Partneren erstatte produktet eller refundere kjøpet når du har returnert produktet du ikke er fornøyd med. Kontakt Partneren du kjøpte varen av for assistanse.
Alle våre Partnere opptrer i henhold til forbrukerkjøpsloven, og tilbyr minimum 14 dagers angrerett. Vennligst merk at hver Partner har egne retningslinjer for retur, og disse retningslinjene vil ikke være de samme som for produkter kjøpt av Elkjøp.
Vi anbefaler at du alltid leser Partnerens retningslinjer for refusjon før du legger inn en bestilling. Du finner hver Partners retningslinjer ved å klikke på Partnerens logo på siden med produktdetaljer.