Hopp over navigasjonen
  • Person som holder nettrett i sin hånd og tekst Et brett som alltid er på nett

    Supportavtale for nettbrett

    Når du har fått et nytt nettbrett på jobben, tipper vi du er ivrig etter å komme i gang. Med supportavtale får du akkurat det brettet du ønsker deg, allerede fra start. Videre på veien får du ubegrenset support hvis du støter på problemer – så får du mer tid til produktivt arbeid.

    Hva får du med supportavtale for nettbrett?


    Når nettbrettet er nytt:

    • Klargjøring av bedriftens nye nettbrett (utføres i supportsenter i en av våre butikker).
    • Utpakking og visuell sjekk av produktet.
    • Førstegangskonfigurasjon, oppstart og oppsett (Android eller IOS):
      • Oppsett av sikkerhetsinnstillinger.
      • Oppsett av mobildata.
      • Installasjon av SIM-kort.
      • Installasjon av tilbehør som Screensmart, bumper (tilbehør selges separat).
    • Antivirus fra McAfee Live og VPN-pakke for business.
      • Sikkerhet på hjemmekontor og reise med McAfee VPN løsning.
      • McAfee Live Safe pakke som beskytter personvern, identitet og enheter.
    • Trygg og norsk skylagring fra Jottacloud Business:
      • 500GB lagring og 2 brukere inkludert.
      • 2-faktorautentisering for økt sikkerhet.
      • All data er lagret i Norge – personvern i verdensklasse.
      • Kan brukes på tvers av Microsoft og Mac, Android og iPhone.

    Videre på veien:

    • Ubegrenset support i våre supportsentre i butikk i avtaleperioden
    • Ubegrenset fjernhjelp av Elkjøp Teknisk HelpDesk ved behov i avtaleperioden:
      • Via appen RemoteFix får du fjernhjelp direkte på skjermen.
      • Via appen RescueLens kan den som sitter på hjelpedesken se gjennom telefonen din. Praktisk når du har problemer med tilkobling.