Supportavtale for nettbrett
Når du har kjøpt et nytt nettbrett, tipper vi at du er ivrig etter å komme i gang. Med en supportavtale får akkurat det brettet du ønsker deg, allerede fra start. Videre på veien får du ubegrenset support hvis du lurer på noe eller støter på problemer – du får rett og slett mer ut av nettbrettet ditt.
Supportavtale kan du kjøpe separat eller når du kjøper et nytt nettbrett. Foreløpig kan supportavtale bare kjøpes i varehus.
Få en enklere oppstart
Med en supportavtale hjelper vi deg slik at du får akkurat det nettbrettet du ønsker deg – helt fra start. Vi kan gjøre førstegangskonfigurasjonen sammen med deg, vi installerer apper og oppdateringer, og hjelper med å overføre data fra din gamle enhet.
Det beste med supportavtale:
Når nettbrettet er nytt:
Vi pakker ut, kontrollerer nettbrettet og sørger for at alt er som det skal.
Du sparer tid på at vi tar oss av førstegangskonfigurasjon, oppsett og overføringer.
Du får Elkjøp Cloud som vi setter opp for deg, slik at du alltid har en back-up av bildene dine.
For at du skal kunne surfe trygt, setter vi setter opp antivirusprogram og VPN fra McAfee for deg.
Videre på veien:
Du får mer ut av nettbrettet ditt.
Hjelp når du måtte trenge det, enten i butikk, via telefonen eller fjernhjelp.
Du unngår å bli frustrert når du støter på problemer du ikke forstår.
Du får et enklere forhold til nettbrettet ditt – tid spart!
Hjelp når du trenger det
Når du har en supportavtale er vi alltid tilgjengelig for å hjelpe deg hvis du står fast med nettbrettet ditt. Du kan velge om du vil komme innom oss i butikk eller om du vil ringe oss. Vi kan også hjelpe deg via fjernhjelp. Da kobler vi oss på enheten din på en trygg og sikker måte for å finne problemet.