Snakk med en kjøkkenspesialist

Ofte stilte spørsmål vedrørende Epoq
Det skal gjøres mange store valg når det kommer til oppussing av kjøkken og vaskerom og man må ta mange hensyn på veien. Vi vet at man kan ha bekymringer og spørsmål og nettopp derfor har vi samlet en liste med de mest stilte spørsmålene omkring Epoq.
FAQ
Når du ønsker å booke en tegnetime har du flere muligheter. Du kan booke en time på nett via Book et møte, du kan kontakte oss og booke via Kundeservice eller booke en time i din lokale Elkjøp-butikk.
Når du handler et Epoq kjøkken hos Elkjøp ønsker vi at du skal ha mulighet for å benytte deg av de beste betalingsløsningene.
Finn ut mer om finansiering av nytt kjøkken og søknad om kjøkkenlån.
Har du mistet plantegningene du fikk etter din tegnetime eller ikke mottatt de kan du naturligvis ta kontakt for hjelp.
Gå til kontaktopplysningene til Epoq Kundeservice .
Vi tilbyr for øyeblikket ikke ekstra farge, men anbefaler at du tar med en kjøkkendør til en fargehandler for å få fargen scannet.
Vi leverer over hele landet med unntak av øyer uten forbindelse til fastlandet (vei/bro).
Finn ut mer om levering av ditt nye kjøkken.
Våre kjøkkenspesialister vil informere deg om leveringstidspunktet når du bestiller din kjøkkenløsning. Du kan også kontakte kundeservice eller spore din bestilling for å følge leveringsstatus.
Det kan være mange grunner til at du plutselig blir forhindret på leveringstidspunktet. Derfor er det selvfølgelig mulig å endre dette. Leveringsdatoen endrer du ved å kontakte kundeservice. Vær oppmerksom på at dette må gjøres minst en uke før leveringstidspunktet.
Det kan være mange grunner til at leveringen ender med å skje senere enn hva som er planlagt. Våre kjøkkenspesialister gjør sitt beste for å finne den raskeste leveringsmuligheten på den datoen som passer deg best. Er det slik at det endelige leveringstidspunktet ender med å ikke matche det avtalte kontakter du din kjøkkenspesialist. Din lokale kjøkkenspesialist finner du her: Finn forhandler.
Leveringsdatoen og -tidspunktet er nøye planlagt for å nettopp unngå forsinkelser, men dette kan dessverre forekomme. Ved forsinkelser ber vi deg kontakte kundeservice. Husk at du også kan spore din bestilling.
Om du ønsker å reklamere på noe trenger vi først og fremst noen grunnleggende opplysninger. Det finnes forskjellige dokumentasjonskrav til forskjellige reklamasjoner når det gjelder ditt Epoq-kjøkken. Vi har samlet de ulike kategoriene slik at du lett kan finne ut hvordan du skal starte på reklamasjonssaken, så vi kan hjelpe deg fortest mulig.
Gå til Epoq Reklamasjon for å finne dokumentasjonskravene.
Gjennomgå alltid alle deler så raskt som mulig etter levering. Vi anbefaler at du sorterer det som er levert etter kjøpskvitteringen. Om det skulle dukke opp feil eller mangler i det som leveres ber vi deg kontakte kundeservice. Du har 14 dager på å gjøre oss oppmerksomme på mangler og skadede deler, men gjør gjerne dette så raskt som mulig.
Gå til Epoq Reklamasjon for å finne dokumentasjonskravene.
Ønsker du ditt nye kjøkken montert for deg? Elkjøp kan hjelpe deg med å montere ditt nye Epoq kjøkken eller vaskerom. Profesjonelle montører fra våre samarbeidspartnere sikrer effektivt arbeid til en hyggelig pris, og sørger for at ditt nye kjøkken monteres riktig.
Finn ut mer om Epoq kjøkkenmontering!
Vi har også samlet noen tips og triks til deg som har bestilt montering!
Det skal selvfølgelig være helt opp til deg om du ønsker å montere ditt eget kjøkken eller ikke. Vi anbefaler allikevel at du vurderer å bruke vår monteringstjeneste, slik at kjøkkenet monteres av profesjonelle. Om du allikevel ønsker å gjøre jobben selv har vi en praktisk monteringshåndbok, som hjelper deg med monteringen av ditt Epoq kjøkken.Vi har dessuten samlet en rekke .
Om du ønsker å unngå skruer, lim og verktøy kan enkelt monterbare Click være kjøkkenet for deg
Denne korte videon illustrerer hvordan skuffene kan tas av skinnene. Den viser også hvordan skuffene settes på plass igjen.
Har du selv montert kjøkkenet eller har du fått det montert av en privat montør kan vi dessverre ikke hjelpe deg. Da må du selv kontakte den som har montert kjøkkenet. Om monteringen er bestilt via Elkjøp ber vi deg om å kontakte kundeservice om du er misfornøyd med monteringen eller montørene.
Vi håper selvfølgelig ikke at det skal være behov for å måtte reklamere, men om dette blir nødvendig så kan du oppdatere sjekke statusen på denne ved å kontakte kundeservice
Epoq-kjøkken har en 35-års garanti på kjøkken og vaskerom, i tillegg til utvidet garanti på blandebatteri, kjøkkenbelysning og strømuttak. Les mer om garantiene våre her.

Epoq guide: tips for a successful kitchen installation
I denne guiden fra Elkjøp får du som skal ha nytt kjøkken montert gode tips. Les denne før du skal få levert ditt nye kjøkken fra Epoq.

Vi hjelper deg å montere ditt Epoq- kjøkken
Sørg for at ditt drømmekjøkken eller -vaskerom settes sammen riktig, effektivt og til en god pris. Vi på Elkjøp er klare for å hjelpe deg!

Epoq reklamasjon – vi hjelper deg raskt videre
På denne siden har vi samlet de ulike kategoriene for reklamasjoner innen Epoq-kjøkken, slik at du effektivt skal finne ut hvordan du sender inn en reklamasjon.