Ofte stilte spørsmål om Marketplace-ordre, pris og betaling
Når du handler på Elkjøp Marketplace, kan du oppleve at ditt kort debiteres flere ganger. Dette er normalt, og du vil aldri bli belastet for mer enn totalbeløpet for ditt kjøp.
Når du handler produkter fra en Partner, vil kortet du benyttet til å betale kjøpet med belastes når Partneren sender din ordre fra sitt varelager.
Dersom du har kjøpt produkter fra mer enn én Partner samtidig, vil hver Partner sende deg din leveranse separat, og du vil derfor bli belastet flere ganger – én gang for hver Partner du har handlet fra.
Dersom du har bestilt produkter fra både Elkjøp og en Partner samtidig, vil kortet ditt også belastes flere ganger – én gang for ditt Elkjøpprodukt, og én gang når Partneren sender deg din bestilling.
Totalbeløpet som belastes vil aldri overstige totalbeløpet som er oppgitt for din ordre.
Nei, Elkjøps garantier gjelder ikke produkter solgt av våre Partnere på Marketplace. De er selvstendige selgere som selv står ansvarlig for de priser og eventuelle rabatter som presenteres.
Ja, produkter solgt av Partnere på vår Marketplace er dekket av produsentens garanti. I noen tilfeller kan noen Partnere tilby ekstra garantier. Informasjon om garantier er inkludert i produktbeskrivelsen. Du kan finne flere detaljer under i Elkjøps salgsbetingelser.
Ja, fyll inn leveringsadressen du ønsker at ordren skal leveres til ved utsjekk.
Leveringskostnadene vil variere avhengig av hvilket leveringsalternativ du velger og størrelsen på produktet du bestiller. Når du sjekker prisen på et produkt, og legger det i handlekurven, vil leveringsalternativene for dette produktet vises. Du kan endre leveringsmetode ved utsjekk.
Dersom du kjøper flere produkter fra en Partner, kan produktene bli sendt i en eller flere forsendelser, dersom det er hensiktsmessig, du vil kun bli belastet for eventuelle leveringskostnader, som vises i kassen, én gang.
Dersom du kjøper flere produkter fra ulike Partnere, vil hver Partner sende deg en separat forsendelse og du vil betale for levering for hver av forsendelsene.
Alle leveranser fra våre Partnere kommer ferdig fortollet, det betyr at det ikke kommer flere kostander i etterkant av varekjøp.
Ved enkelte anledninger kan en Partner måtte kansellere din ordre. Dette kan for eksempel forekomme dersom Partnerens lager er tomt for produktet du har bestilt. Dersom dette forekommer, vil du motta en e-post som informerer deg om at din ordre er kansellert og at betalingen blir refundert til kortet ditt. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil syv virkedager før refusjonsbetalingen vises på din bankkonto.
Kontakt Partneren du har bestilt varene av på Min Side på elkjop.no for å få hjelp!