Ofte stilte spørsmål om Marketplace-ordre, pris og betaling
Når du handler på Elkjøp Marketplace, kan du oppleve at ditt kort debiteres flere ganger. Dette er normalt, og du vil aldri bli belastet for mer enn totalbeløpet for ditt kjøp.
Når du handler produkter fra en Partner, vil kortet du benyttet til å betale kjøpet med belastes når Partneren sender din ordre fra sitt varelager.
Dersom du har kjøpt produkter fra mer enn én Partner samtidig, vil hver Partner sende deg din leveranse separat, og du vil derfor bli belastet flere ganger – én gang for hver Partner du har handlet fra.
Dersom du har bestilt produkter fra både Elkjøp og en Partner samtidig, vil kortet ditt også belastes flere ganger – én gang for ditt Elkjøpprodukt, og én gang når Partneren sender deg din bestilling.
Totalbeløpet som belastes vil aldri overstige totalbeløpet som er oppgitt for din ordre.
Nei, Elkjøps garantier gjelder ikke for produkter solgt av våre Partnere på Marketplace. Våre Partnere har sine egne retningslinjer for prising.
Ja, produkter solgt av Partnere på vår Marketplace er dekket av produsentens garanti. I noen tilfeller kan noen Partnere tilby ekstra garantier. Informasjon om garantier er inkludert i produktbeskrivelsen. Du kan finne flere detaljer under i Elkjøps salgsbetingelser.
Ja, fyll inn leveringsadressen du ønsker at ordren skal leveres til ved utsjekk.
Leveringskostnadene vil variere avhengig av hvilket leveringsalternativ du valgte og størrelsen på produktet du bestilte. Når du sjekker prisen på et produkt, vil det rimeligste leveringsalternativet for dette produktet vises. Du kan endre leveringsmetode ved utsjekk.
Dersom du kjøper flere produkter fra en Partner, vil alle produktene sendes i samme leveranse og du vil kun belastes for levering én gang.
Dersom du kjøper flere produkter fra ulike Partnere, vil hver Partner sende deg en separat pakke og du vil betale for levering for hver av forsendelsene.
Ved enkelte anledninger kan en Partner måtte kansellere din ordre. Dette kan for eksempel forekomme dersom Partnerens lager er tomt for produktet du har bestilt. Dersom dette forekommer, vil du motta en e-post som informerer deg om at din ordre er kansellert og at betalingen blir refundert til kortet ditt. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil syv virkedager før refusjonsbetalingen vises på din bankkonto.
Kontakt Partneren du har bestilt varene av på Min Side på elkjop.no for å få hjelp!