a11y.skip.navigation
Klikk her for å handle som bedriftskunde
Kundeservice
Elkjøps privatkunderElkjøps bedriftskunder
Finn butikk / åpningstider

Populære kategorier - Elkjøp

TVMobiltelefonBærbar PCVaskemaskinOppvaskmaskinNettbrettGamingSmarte hjemStøvsugere og rengjøring

Main Categories follow

  • PC, datautstyr og kontor
    PC, datautstyr og kontor
  • Mobil, nettbrett og smartklokker
    Mobil, nettbrett og smartklokker
  • TV, lyd og smarte hjem
    TV, lyd og smarte hjem
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq kjøkken og vaskerom
    Epoq kjøkken og vaskerom
  • Hvitevarer
    Hvitevarer
  • Hjem, rengjøring og kjøkkenutstyr
    Hjem, rengjøring og kjøkkenutstyr
  • Personlig pleie, skjønnhet og velvære
    Personlig pleie, skjønnhet og velvære
  • Sport, hobby og fritid
    Sport, hobby og fritid
  • Tjenester og tilbehør
    Tjenester og tilbehør
  • Outlet
    Outlet
  • kundeklubb_Hotspot_670x335
    Elkjøps kundeklubb
  • kampanj-menu-900x450
    Kampanjer
  • b2b-menu-900x450
    Elkjøp Bedrift
  1. Partner
  2. Informasjon til deg som kjøper produkter fra Marketplace
  3. Ofte stilte spørsmål om Marketplace-ordre, pris og betaling

Ofte stilte spørsmål om Marketplace-ordre, pris og betaling

Hvorfor har kortet mitt blitt debitert flere ganger?

Når du handler på Elkjøp Marketplace, kan du oppleve at ditt kort debiteres flere ganger. Dette er normalt, og du vil aldri bli belastet for mer enn totalbeløpet for ditt kjøp.
Når du handler produkter fra en Partner, vil kortet du benyttet til å betale kjøpet med belastes når Partneren sender din ordre fra sitt varelager.

Dersom du har kjøpt produkter fra mer enn én Partner samtidig, vil hver Partner sende deg din leveranse separat, og du vil derfor bli belastet flere ganger – én gang for hver Partner du har handlet fra.

Dersom du har bestilt produkter fra både Elkjøp og en Partner samtidig, vil kortet ditt også belastes flere ganger – én gang for ditt Elkjøpprodukt, og én gang når Partneren sender deg din bestilling.


Totalbeløpet som belastes vil aldri overstige totalbeløpet som er oppgitt for din ordre.

Gjelder prisgaranti for Marketplace-produkter?

Nei, Elkjøps garantier gjelder ikke for produkter solgt av våre Partnere på Marketplace. Våre Partnere har sine egne retningslinjer for prising.

Er det garanti på produkter solgt av Partnere?

Ja, produkter solgt av Partnere på vår Marketplace er dekket av produsentens garanti. I noen tilfeller kan noen Partnere tilby ekstra garantier. Informasjon om garantier er inkludert i produktbeskrivelsen. Du kan finne flere detaljer under i Elkjøps salgsbetingelser.

Kan jeg velge hvilken adresse ordren skal sendes til?

Ja, fyll inn leveringsadressen du ønsker at ordren skal leveres til ved utsjekk.

Hvor mye koster levering av produkter kjøpt fra en Partner?

Leveringskostnadene vil variere avhengig av hvilket leveringsalternativ du valgte og størrelsen på produktet du bestilte. Når du sjekker prisen på et produkt, vil det rimeligste leveringsalternativet for dette produktet vises. Du kan endre leveringsmetode ved utsjekk.

Dersom du kjøper flere produkter fra en Partner, vil alle produktene sendes i samme leveranse og du vil kun belastes for levering én gang.

Dersom du kjøper flere produkter fra ulike Partnere, vil hver Partner sende deg en separat pakke og du vil betale for levering for hver av forsendelsene.

Hva skjer dersom en Partner kansellerer min bestilling?

Ved enkelte anledninger kan en Partner måtte kansellere din ordre. Dette kan for eksempel forekomme dersom Partnerens lager er tomt for produktet du har bestilt. Dersom dette forekommer, vil du motta en e-post som informerer deg om at din ordre er kansellert og at betalingen blir refundert til kortet ditt. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil syv virkedager før refusjonsbetalingen vises på din bankkonto.

Hvordan endrer jeg leveringsinfo på leveransen fra en Partner?

Kontakt Partneren du har bestilt varene av på Min Side på elkjop.no for å få hjelp!

Levering, montering og klargjøring
Levering, montering og klargjøring
Annonsegaranti
Annonsegaranti
Prismatch
Prismatch
Opptil 50 dagers åpent kjøp
Opptil 50 dagers åpent kjøp
Kundeservice
  • Kundeservice
  • Kontakt oss
  • Ofte stilte spørsmål
  • Butikker og åpningstider
  • Tjenester
  • Fjernhjelp
  • Elkjøps guider og artikler
  • Partner
Om Elkjøp
  • Elkjøps personvernerklæring
  • Informasjonskapsler
  • Ledige stillinger i Elkjøp
  • Slik gjenvinner du elektronisk avfall
  • Elkjøps kundeklubb
  • Bærekraft: Guider og artikler
  • Varslingsrutiner hos Elkjøp
Elkjøps privatkunderElkjøps bedriftskunder

©2022 Elkjøp Norge AS. Alle rettigheter reservert. Org nr.: NO947 054 600MVA

BetalingsbetingelserProduktkategorierMerker