Hopp over navigasjonen
Hvidt EPOQ Trend-køkken med hvid bordplade, sorte detaljer og hvidevarer i en åben køkkenløsning med spisebord og stole

Epoq-reklamasjon – vi hjelper deg raskt videre

For at vi skal kunne behandle reklamasjonen din så raskt som mulig, er vi avhengig av korrekt dokumentasjon. Du kan velge å registrere klagen din selv på siden vår ved å følge veiledningen nedenfor.

Slik legger du inn en klage:

  1. Finn produktkategorien som passer til produktet ditt i nedtrekksmenyen nedenfor, og åpne dokumentet. 
  2. Dokumenter feilen/skaden på produktet i form av bilder eller videoer som angitt i dokumentet.
  3. Trykk på «Registrer reklamasjon» og fyll ut feltene.
  4. Når kravet er opprettet, vil du motta en bekreftelse på e-post. Via lenken i denne e-posten kan du laste opp flere bilder og dokumenter om nødvendig.
Ulike typer reklamasjoner:

Utvidet produktgaranti

Alle varer du kjøper hos Elkjøp er dekket av både garanti og reklamasjonsrett. Garantiene kan variere fra produkt til produkt og ha ulikt innhold, men retten til å reklamere er lovfestet og følger alle produkter.

Les mer om utvidet produktgaranti