Epoq-reklamasjon – vi hjelper deg raskt videre
For at vi skal kunne behandle reklamasjonen din så raskt som mulig, er vi avhengig av korrekt dokumentasjon. Du kan velge å registrere klagen din selv på siden vår ved å følge veiledningen nedenfor.
Slik legger du inn en klage:
- Finn produktkategorien som passer til produktet ditt i nedtrekksmenyen nedenfor, og åpne dokumentet.
- Dokumenter feilen/skaden på produktet i form av bilder eller videoer som angitt i dokumentet.
- Trykk på «Registrer reklamasjon» og fyll ut feltene.
- Når kravet er opprettet, vil du motta en bekreftelse på e-post. Via lenken i denne e-posten kan du laste opp flere bilder og dokumenter om nødvendig.
Utvidet produktgaranti
Alle varer du kjøper hos Elkjøp er dekket av både garanti og reklamasjonsrett. Garantiene kan variere fra produkt til produkt og ha ulikt innhold, men retten til å reklamere er lovfestet og følger alle produkter.
Les mer om utvidet produktgaranti