Snakk med våre kjøkkenspesialister

Vi leverer ditt nye Epoq-kjøkken hjem til deg
Gled deg til å lage mat på ditt nye Epoq-kjøkken! Vi leverer kjøkkendrømmen din smidig og sikkert hjem til deg. På denne siden finner du informasjon om Elkjøps kjøkkenlevering, leveringstider og priser.
Hjem til deg - over alt i fastlands-Norge
Vi leverer overalt i fastlands-Norge. Hvis du bor på en øy uten fastlandsforbindelse (vei/bro), leverer vi til den nærmeste bryggen på fastlandet. Kontakt vår kundeservice hvis du er usikker på om vi leverer hjem til deg.
Leveringstiden kan variere
Et Epoq-kjøkken er alltid skreddersydd dine behov og preferanser, og leveringstiden kan variere etter kjøkkenløsningen du har valgt. Leveringstiden for et standard-kjøkken er 2 til 4 uker. Kjøkkener med spesialtilpasset bordplate og/eller malte fronter kan ha en lengre leveringstid på ca. 6–15 uker.
Våre kjøkkenselgere vil gi deg en mer nøyaktig tid for når du kan forvente leveransen.
Endringer i leveringstid
Når du bestiller kjøkken får du en dato og et tidspunkt for leveringen. Blir det endring i leveringstiden, kontakter vi deg.
På leveringsdagen ringer sjåføren deg 30 minutter før ankomst. Vi vil selvsagt også gjøre vårt ytterste for å holde deg oppdatert om eventuelle endringer.
Fast pris uten overraskelser
Elkjøp har faste priser for kjøkkenlevering, slik at du slipper prisoverraskelser. Vi leverer alltid ditt nye kjøkken til rom, og leveringen koster 2695 NOK. Varene bæres inn til anvist plass så lenge det er lagt til rette for at dette er fysisk m
Beskytt gulvet
Transporten av store varer kan potensielt skade gulvet ditt. Derfor anbefaler vi at du dekker til gulvet. Merk at leveringspersonalet av sikkerhetsmessige årsaker ikke kan ta av seg skoene.
Kontroller leveransen
Når du har fått kjøkken levert, er det viktig at du undersøker om du har fått alle deler og tilbehør. Hvis du oppdager at noe mangler eller er skadet, kontakter du vår kundeservice med bestillingsnummer, produktkode og bilde av skaden tilgjengelig. Du har 14 dager på deg for å informere oss om skader eller manglende deler. Har du også bestilt kjøkkenmontering gjennom oss, er det viktig at du informerer oss om på manglende/skadde deler så raskt som mulig.

Vi hjelper deg med ditt nye Epoq-kjøkken
Å kjøpe et nytt kjøkken eller innredning til vaskerom kan føles overveldende. Resultatet er viktig og derfor er vi her for å hjelpe deg. Vi hjelper deg med alt fra planlegging og levering, til montering og garantier.

Epoq reklamasjon – vi hjelper deg raskt videre
På denne siden har vi samlet de ulike kategoriene for reklamasjoner innen Epoq-kjøkken, slik at du effektivt skal finne ut hvordan du sender inn en reklamasjon.
