
AppleCare for bedrift - Slik fungerer det
AppleCare for bedrift leverer service på stedet og 24/7 support for bedriftens Apple-produkter - Mac, Apple Studio Display, iPhone og iPad. Tjenesten inkluderer produktreparasjon på stedet så raskt som neste virkedag og rask utskifting av ødelagte produkter.
Maskinvare-dekning inkludert
AppleCare for bedrift dekker også maskinvareproblemer for iPhone, iPad, Mac og Studio Display som utføres av Apple Retail og autoriserte tjenesteleverandører, kun med originale deler. Velg lengden på dekningen etter produkt, fra kjøpsdatoen for maskinvaren.
Velg lengden på dekningen etter produkt, fra kjøpsdatoen for maskinvaren:
iPhone | 2 eller 3 år |
iPad | 2, 3 eller 4 år |
Mac | 3 eller 4 år |
Studio Display | 3 eller 4 år |

Slik fungerer reparasjonen
Scenario - Mac
Batteriet lader ikke ordentlig
Løsning
1. Medarbeider ringer AppleCare, taster inn PIN-kode
2. AppleCare feilsøker og bekrefter reparasjon som kreves
3. AppleCare planlegger reparasjon med ansatt

Slik foregår utskifting
Scenario - iPad
Ansatt knuser iPad-skjerm
Løsning
1. Din helpdesk bestemmer seg for å bruke Service Pool
2. Din navngitte kontakt sender inn en forespørsel
3. AppleCare kontakter den ansatte for å organisere utskifting

Hjelp med overføring
Scenario - Overføring av data
Medarbeider vil overføre data til ny Mac
Løsning
1. Medarbeider ringer AppleCare, taster inn PIN-kode
2. Ansatt oppgir enhetens serienummer
3. AppleCare veileder medarbeideren gjennom prosessen
Vi er her for din bedrift
- Online eller i butikk, på telefon eller via video

Møt en ekspert. Besøk vår butikk.
Utforsk hele vårt utvalg av Apple-produter og få tips og råd.

Registrer en bedriftskonto
Utforsk vårt fulle utvalg av Apple-produkter, og få tips og støtte fra våre Apple-eksperter i butikken. Velkommen til en av våre butikker!

Kontakt vårt salgsteam
Ønsker du å gjøre et større innkjøp, eller er du interessert i et prisforslag? Kontakt vårt sentrale salgsteam, og vi hjelper deg videre.