Returrett:
Angrerett:
Angreretten forutsetter at du senest innen 30 dager etter at du mottar varen gir «Selger» beskjed om at du vil benytte deg av angreretten. Denne retten må meldes skriftlig til support@somlos.com – du kan fylle ut det angreskjemaet som er vedlagt e-posten du mottar når vi bekrefter at bestilling/betaling er mottatt. Angreskjemaet finner du også her. For at angreretten skal gjelde, må «Varen» returneres i samme stand som du mottok og i original emballasje.
Angreretten bortfaller dersom «Varen» er montert eller ikke i original stand. Før retur av «Varen» avtales det praktiske ved forsendelsen mellom partene. «Kjøper» dekker kostnadene knyttet til forsendelse. Utover dette gjelder norsk lov for angrerett.
Reklamasjon
Ved mottak av varen anbefales det at varen umiddelbart inspiseres for å se at den ikke er skadet under transporten eller har feil og mangler. Ved feil eller mangler må «Kjøper» melde fra til SØMLØS (INSJE AS) snarest mulig. Dette må gjøres skriftlig med referanse til ordrebekreftelse. Husk å ta bilde av eventuell skade eller mangel. Utover dette gjelder norsk lov for reklamasjon ved kjøp.
Garanti:
Ved feil på levert utstyr og materiell gjelder 5 års garanti i forbrukermarkedet. Garantien dekkes ikke:
• Normal slitasje grunnet elde
• Uaktsom bruk
• Andre forhold og egenskaper som naturlig ikke kan forventes at varen skal tilfredsstille