Ofte stilte spørsmål om Marketplace levering og henting
Ja, i de fleste tilfeller. De fleste av våre Partnere vil gi deg en sporingslink til transportøren de benytter. Du vil motta en e-post med en link til sporingssiden når Partneren har sendt din ordre. Sporingsinformasjon vil også være tilgjengelig via ordrehistorikken på Min Side når ordren er sendt fra Partneren.
Dersom du ikke har mottatt en sporingslink, ber vi deg ta kontakt med Partneren via Min Side for å få en oppdatering på hvor din forsendelse befinner seg.
Følg disse enkle stegene for å kontakte en Partner og få hjelp med spørsmålene du måtte ha om din ordre eller et produkt:
- Åpne ordrehistorikken på Min Side
- Finn din ordre og klikk på Kontakt Partner
- Skriv din melding
- Trykk "Send inn"
Partneren vil svare deg innen to virkedager. Dersom du ikke har mottatt en bekreftelse på din henvendelse fra Partneren etter to virkedager, kan du kontakte Elkjøp kundeservice. Elkjøp Kundeservice vil hjelpe deg og tilrettelegge videre dialog med Partneren.
Dersom du kontakter Elkjøp Kundeservice før du kontakter Partneren, vil du bli bedt om å ta kontakt med Partneren som et første steg.
Når du har sendt en melding til en av våre Partnere via Min side, skal Partneren svare på din henvendelse rå raskt som mulig. Dersom du ikke har mottatt en bekreftelse på din melding fra Partneren innen to virkedager, kan du kontakte Elkjøp kundeservice.
Dersom du kontakter Elkjøp Kundeservice før du kontakter Partneren direkte, vil du bli bedt om å kontakte Partner som første steg.
Når du har lagt inn en ordre, vil Partneren sende en ordrebekreftelse innen 72 timer. Du vil også motta en e-post med en sporingslink når din ordre har blitt sendt fra Partnerens lager.
Dersom du har spørsmål om din ordre på Marketplace, ber vi deg kontakte Partneren via Min Side.
Dersom din ordre ikke ankommer eller ordren mangler enkelte varer, ber vi deg kontakte Partneren direkte for å finne en løsning. Du kan enkelt kontakte Partneren via Min Side.
Dersom du kontakter Partneren fordi enkelte varer fra ordren mangler, vil Partneren kunne informere deg om varen som mangler er sendt separat eller om det har oppstått et problem med denne delen av ordren. Partneren vil respondere på henvendelser innen to virkedager.
Dersom Partneren ikke har svart innen to virkedager, kan du kontakte Elkjøp kundeservice. Dette alternativer kan ta lengre tid, men vi vil forsøke å løse problemet ditt innen syv virkedager.