Gastronaut AS
Ledende leverandør av kvalitetsprodukter til det profesjonelle kjøkken og restaurantmiljø i 20 år.
Returinformasjon
Reklamasjon: Dersom du mottar en vare som er defekt har du full returrett. Retten til reklamasjon følger kjøpslovens frister. Ved reklamasjon dekker vi alle dine fraktutlegg. Vi ønsker fornøyde kunder – så ikke nøl med å gi oss beskjed dersom du ønsker å reklamere på en vare. Angrerett: Du har alltid 14 dagers angrefrist ved kjøp på nett (Gjelder ikke matvarer). Kjøper må dekke returporto, og vil få full refusjon for returnerte varer. Dette forutsetter at varene returneres i fullgod stand og i original emballasje. Husk å sende med angrerettskjema og oppgi kontonr. for tilbakeføring. *Retur kan ikke sendes i oppkrav. Pakker som ikke hentes: Dersom du velger å ikke hente ut pakken må du gi oss melding, samt sørge for å betale returporto. Pakker som kommer i retur uavhentet uten beskjed påfører deg kostnader i form av porto og returgebyr.