Når vi oppretter en reparasjonssak mottar du bekreftelse både på SMS og epost. Denne bekreftelsen inneholder en unik sporingslenke til din reparasjonssak. Lenken vil se omtrent slik ut: https://mypage.elkjop.no/repair/ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890
2. Trykk på lenken
Åpne eposten eller SMS-en du har fått fra oss og åpne sporingslenken du finner i den. Dette tar deg rett til sporingssystemet for reparasjoner.
3. Logg inn (hvis du blir bedt om det)
Hvis du ikke allerede er logget inn blir du bedt om å oppgi e-postadressen og passordet som er knyttet til din Elkjøp-konto. Skriv inn informasjonen og trykk "logg inn" for å få tilgang til sporingssystemet.
4. Sjekk oppdateringer
Du kan nå se statusen for din reparasjon og se om det er noen oppdateringer. Hvis vi trenger en handling fra din side kan du gjøre dette her. Eksempler på nødvendige handligener er godkjenning av reparasjonskonstnader, retur av produkt uten handling, eller å sende produktet til resirkulering.
Vi anbefaler at du sjekker reparasjonsstatusen jevnlig for oppdateringer. Serviceteamet vårt vil også sende deg oppdateringer via SMS og epost for å holde deg informert gjennom hele prosessen.