COVID-19: INFORMASJON TIL VÅRE KUNDER >>

Sammenlign produkter Du kan sammenligne inntil 3 produkter

Service, reparasjon og brukerstøtte

Vi gjør alltid vårt beste for å gi kundene vår best mulig service, men på grunn av COVID-19 så kan det for enkelte produktgrupper oppstå noe ekstra behandlingstid på reparasjoner og delbestillinger.

Elkjøpbutikker som er stengt på grunn av restriksjoner kan for øyeblikket ikke motta produkter til reparasjon. Om du ønsker kan produkter sendes til oss. Gjelder kun ved mindre produkter som kan sendes per post.

Slik fungerer det:

  1. Finn frem din kvittering og sjekk at produktet er kjøpt hos Elkjøp
  2.  Registrer din service her
  3.  Du vil nå motta en forhåndsbetalt fraktseddel
  4. Send inn produktet til reparasjon
  5. Serviceverkstedet kontrollerer og feilsøker produktet

Du slipper kostnader hvis produktet dekkes av reklamasjonsretten. Hvis det viser seg at feilen ikke dekkes av garanti eller reklamasjonsrett, vil det påløpe kostnader i forbindelse med undersøkelse og eventuell reparasjon av produktet. Les mer om garanti og reklamasjon her.

Har du et produkt i en av de stengte butikkene som er ferdig på service?

I butikker som er midlertidig stengt kan ferdige servicesaker hentes på butikkens parkeringsplass. Når produktet er ferdig på service blir du kontaktet av butikken som gir deg informasjon om nøyaktig hvordan hente produktet, hvor på parkeringsplassen, og hvordan komme i kontakt med butikken når du er fremme på parkeringsplassen.

Tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket

Finner du ikke det du leter etter?