Hopp over navigasjonen

Norsk Ombruk

Norsk Ombruk AS har utviklet en innovativ forretningsmodell der vi har spesialisert oss på reparasjon av hvitevarer for å tilby forbrukeren hvitevarer til en meget fordelaktig pris med 2års garanti.

Returinformasjon

Informasjon om angrerett: Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det 30 dagers angrerett og angrerettloven som gjelder. Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig for begge parter. Ved angret kjøp har selger og kjøper noen forpliktelser som må følges innenfor angrerettlovens bestemmelser. Vi sender ut informasjon til alle våre privatkunder, via e-post, rundt angrerettloven og angrerettskjema ved hvert kjøp som foretas hos oss. Vi anbefaler å ta godt vare på originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen. Hvordan angrer jeg etter ordren er hentet? Du kan ta kontakt med vårt kundesenter på salg@norskombruk.no eller +47 45 46 47 26 Angreretten betinger at kunde bærer kostnadene selv (jf. Angrerettloven § 8, punkt i). Dersom varene ikke kan returneres med normal post anbefaler vi Posten.no for mer info og gjennomføring av retur av større pakker. Dersom forbrukeren uttrykkelig har valgt en annen type levering enn er dette en kostnad som bæres av kunde (jf. Angrerettloven § 24). Hvordan angrer jeg før ordren er hentet på utleveringsstedet? Ta kontakt med vårt kundesenter eller send en epost til service@norskombruk.no for å få registrert en angrerett. Du behøver ikke å foreta deg noe mot utleveringsstedet. Når ordren kommer tilbake til oss vil den bli kreditert i sin helhet. ** Betalingsmåte og tilbakebetaling Refundering skjer tilbake på kundens benyttede betalingsmiddel ved kjøp for eksempel bankkort/kreditt kort. Etter at refunderinger er registrert i systemet vil pengene være refundert tilbake til deg som kunde iløpet av 7-10 virkedager. For øvrige generelle spørsmål ta kontakt på salg@norskombruk.no

Norsk OmbrukGjennomsnittlig rangeringDette produktet er rangert med 3 av 5 stjerner.3 0
Sorter etter
1–48 av 105 produkter.