a11y.skip.navigation
VELKOMMEN TIL ELKJØP BEDRIFT
Kundeservice
Vis priser:
Elkjøps privatkunderElkjøps bedriftskunder
Finn butikk / åpningstider

Populære kategorier - Elkjøp

VifterAirconditionTVMobiltelefonBærbar PCVaskemaskinOppvaskmaskinNettbrettGamingSmarte hjemStøvsugere og rengjøring

Main Categories follow

  • PC, datautstyr og kontor
    PC, datautstyr og kontor
  • Mobil, nettbrett og smartklokker
    Mobil, nettbrett og smartklokker
  • TV, lyd og smarte hjem
    TV, lyd og smarte hjem
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq kjøkken og vaskerom
    Epoq kjøkken og vaskerom
  • Hvitevarer
    Hvitevarer
  • Hjem, rengjøring og kjøkkenutstyr
    Hjem, rengjøring og kjøkkenutstyr
  • Personlig pleie, skjønnhet og velvære
    Personlig pleie, skjønnhet og velvære
  • Sport, hobby og fritid
    Sport, hobby og fritid
  • Tjenester og tilbehør
    Tjenester og tilbehør
  • Outlet
    Outlet
  • kampanj-menu-900x450
    Kampanjer
  • b2b-menu-900x450
    Elkjøp Bedrift
  1. Kundeservice
  2. Hjelp og support
  3. Retur og endring av ordre
Retur logo på grønn bakgrunn

Retur og endring av ordre

Har du kjøpt en vare og lurer på om du kan endre eller avbestille en ordre? Her er det du trenger å vite for å kunne endre eller avbestille. Ønsker du å kontakte oss ber vi deg ha kvittering eller ordrenummer tilgjengelig slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

På nett:

Slik gjør du:
1. Logg inn på Min side og gå inn på din ordre, hvis varen ikke er satt i produksjon så vil du få mulighet til å kansellere eller endre leveringstid. Kontakt vår kundeservice dersom du trenger bistand.

2. Dersom varen allerede er sendt til deg kan du enkelt levere varen i ubrutt emballasje tilbake i din nærmeste Elkjøp-butikk innen 50 dager. (gjelder IKKE marketplace) Varer som faller inn under åpent kjøp, kan også returneres til din nærmeste butikk. 

3. Du kan også benytte deg av angreretten ved å fylle ut angrerettsskjema som du fikk med ordrebekreftelsen og sende produktet i posten til:

Elkjøp Norge AS Avd. Internett
Postens godssenter, kundetjenester
0060 Oslo

Det vil ta 2-3 uker å behandle din retur, og før pengene er tilbake på din konto. 

Har du handlet fra Partner på Elkjøp Marketplace kan du lese mer om retur her

I butikk


Slik gjør du

1. Besøk din nærmeste Elkjøp-butikk og prat med en av våre selgere

2. Kontakt vårt kundesenter for endring av ordre

- For raskest mulig hjelp, ha kvittering eller ordrenummer klart

Du kan alltid kontakte vårt kundesenter eller besøke våre Facebooksider for hjelp og informasjon.

Trenger du hjelp?

KundeserviceKontakt oss
Levering, montering og klargjøring
Levering, montering og klargjøring
Annonsegaranti
Annonsegaranti
Prismatch
Prismatch
Opptil 50 dagers åpent kjøp
Opptil 50 dagers åpent kjøp
Kundeservice
  • Kundeservice
  • Kontakt oss
  • Ofte stilte spørsmål
  • Slik blir du bedriftskunde hos Elkjøp
  • Butikker og åpningstider
  • Fjernhjelp
  • Elkjøps guider og artikler
  • Partner
Om Elkjøp
  • Elkjøps personvernerklæring
  • Informasjonskapsler
  • Slik gjenvinner du elektronisk avfall
  • Elkjøp Bedrift
  • Bærekraft: Guider og artikler
  • Varslingsrutiner hos Elkjøp (whistleblowing)
Elkjøps privatkunderElkjøps bedriftskunder

©2022 Elkjøp Norge AS. Alle rettigheter reservert. Org nr.: NO947 054 600MVA

BetalingsbetingelserProduktkategorierMerker