Sammenlign produkter Du kan sammenligne inntil 3 produkter

Live Shopping - vi gjør det enklere å handle på nett

Det kan være mange grunner til at man ønsker å handle på nett, og vi ønsker å gjøre det enklere for deg å kjøpe akkurat det du trenger – der du er. Med Live Shopping får du veiledningen og informasjonen du trenger, via videochat hjemme i din egen stue. På denne måten kan en av våre selgere hjelpe deg til å finne det perfekte produktet for deg, og du kan samtidig få svar på alt du lurer på om ditt nye produkt.

Slik fungerer Live Shopping:


Se hvor enkelt det er å bruke Live Shopping

Se etter Live Shopping-ikonet

Når du er inne på våre sider vil du se Live Shopping-ikonet. Du kommer enkelt i kontakt med en av våre selgere ved å trykke på ikonet, selgeren vil være synlig via video og vil dermed gjøre det enkelt å vise frem, sammenlikne og guide deg. Du putter selv produktene i handlekurven og utfører kjøpet på våre nettsider.
Vi er tilgjengelige for deg gjennom hele butikkens åpningstid.

Mandag-fredag kl 10:00-20:30

Lørdag kl kl 10:00-17:30

Live Shoppingen er ment for deg som ønsker å kjøpe et nytt produkt, og om du trenger hjelp eller har spørsmål vedrørende et tidligere kjøp ber vi deg derfor om å kontakte kundeservice her.

Live Shopping-ikon

Du ser oss men vi ser ikke deg

Dette trenger du

Det eneste du trenger for å sette i gang med Live Shopping er nettilgang og en enhet med mikrofon. Du kan se oss, men vi kommer ikke til å se deg. Det vil si at du kan se butikken, men ikke trenger å bekymre deg for at vi skal se hva du gjør.

En ansatt med headset

Hva våre kunder synes om Live Shopping:

"Dette er uten tvil den beste digitale kjøpsopplevelsen jeg har hatt. Hjelpen jeg fikk fra deres representant kunne ikke vært bedre. HELT STRÅLENDE! Å tilby personlig videochat for kjøpshjelp, og muligheten for klikk og hent - med levering utenfor butikken i denne coronatiden er helt rått! Jeg er både taknemmelig og imponert! (Samtalen gjaldt kjøp av bursdagsgave, som jeg ikke hadde rukket å få levert i posten) "

"Fantastisk hjelpsom og flott medarbeider. Satte mitt behov framfor salg, hvilket garanterer at jeg handler hos Elkjøp når den kommer på lager. 10/10"

"Kjempe dyktige og motiverte. De hjalp meg med å finne monitorer og sammenligne størrelsen, hjalp meg med å se om andre butikker hadde den som utstillingsmodell så jeg kunne ta en titt på. Veldig bra service."

"Fantastisk ide, skikkelig fasinert! Veldig hjelpsom og trivelig kar som fant kjapt ut av hva jeg trengte og hvor jeg skulle hen:)"
"Fantastisk måte å få hjelp på! Fikk kjempe god hjelp av en sjarmerende, serviceinnstilt og kunnskapsrik mann:) 5 ++ stjerner til mannen som hjalp meg og 5 ++ stjerner til Elkjøp som gjør det så enkelt for kunden med denne nye måten :) "

"Veldig positiv opplevelse med Daniel. Han informerte godt underveis i kjøpet slik at jeg følte at jeg hadde oversikt tross at det ble gjort over video og var tålmodig da jeg trengte litt tid på koordinering av betalingsmåte. Han var også en vennlig og positiv selger." 

"Dette var bra! Svært raskt svar, god kunnskap hos Elkjøps medarbeider om de to produktene jeg spurte etter, og god veiledning på klikk & hent. jeg er svært fornøyd. "

"Veldig grei løsning i disse koronatider når butikken er stengt." 

Ofte stilte spørsmål

Er det nødvendig for meg å dele dataene mine?

Nei, du er helt anonym - og du trenger ikke dele dataene dine. Dataene dine verken vises eller lagres.

Hva kan jeg bruke denne tjenesten til?

Tjenesten gir deg eksperthjelp mens du handler online. Du får en opplevelse av å være tilstede i butikken. Du kan se på produktene, gå rundt i butikken og velge de produktene du vil zoome inn på.

Kan jeg få status på bestillinger eller andre henvendelser med Live Shopping?

Om du har spørsmål som knyttes direkte mot et kjøp, ønsker status på en bestilling eller har problemer med et produkt ber vi deg om å kontakte kundeservice her.

Les mer om: