Sammenlign produkter Du kan sammenligne inntil 3 produkter

Transportskader

Om produktet mot formodning skulle være skadet når du mottar det, vil vi kostnadsfritt sørge for utbedring. Mulige løsninger kan for eksempel være at vi sender reparatør, prisavslag, eller at vi bytter varen. Som oftest kan produktet brukes til feilen er utbedret.

Store varer levert med hjemlevering

Slik gjør du:

1. Pakk forsiktig opp emballasjen og inspiser innholdet nøye. Noter og evt ta bilder av skaden

2. Om mulig, meld fra til sjåføren som leverte produktet

Før du registrerer din skade vil vi anbefale deg å følge anvisningene:

Vi trenger:

  • Bilder av skaden på ditt produkt.
  • Bilder av produktets typeskilt
  • Informasjon fra din kjøpskvittering
  • Beskrivelse av skaden

3. Registrer din skade her

En grønn knapp med teksten Registrer din skade her




Du vil deretter bli kontaktet av vårt kundesenter for videre behandling av saken. Vi vil kontakte deg så snart som mulig.

Ta vare på alt tilbehør og all emballasje. Avhengig av skadens omfang vil produktet bli ombyttet, eventuelt sendes det en reparatør hjem til deg for reparasjon.

Varer levert per post

Slik gjør du:

1. Pakk forsiktig opp emballasjen og inspiser innholdet nøye. Noter og evt ta bilder av skaden

2. Kontakt vårt kundesenter for å melde fra om skaden og få tilsendt en returseddel

3. Når returseddel er mottatt, returneres varen kostnadsfritt sammen med et utfylt skadeskjema(mottas på ditt lokale postkontor)

Skadede varer skal alltid returneres sammen med alt av tilbehør og emballasje.


Du kan alltid kontakte vårt kundesenter eller besøke våre Facebook-sider for hjelp og informasjon.

Se alle informasjonssider




Finner du ikke det du leter etter?