Transportskader
Om produktet mot formodning skulle være skadet når du mottar det, vil vi kostnadsfritt sørge for utbedring. Mulige løsninger kan for eksempel være at vi sender reparatør, prisavslag, eller at vi bytter varen. Som oftest kan produktet brukes til feilen er utbedret.
Store varer levert med hjemlevering
Slik gjør du:
- Pakk forsiktig opp emballasjen og inspiser innholdet nøye. Noter og ta bilder av skaden.
- Om mulig, meld fra til sjåføren som leverte produktet
Før du registrerer din skade vil vi anbefale deg å følge anvisningene:
Vi trenger:
- Et nærbilde som tydelig viser skaden på produktet ditt, samt et helhetsbildet av produktet
- Beskrivelse av skaden
- Kvitteringsnummer eller unik ID som du finner oppe til høyre på kvitteringen
- Skriv også om det var noen skader på emballasjen produktet kom i
OBS – La være å bruke det skadede produktet om det er stor skade som kan påvirke funksjonen
Varer levert per post
Slik gjør du:
- Pakk forsiktig opp emballasjen og inspiser innholdet nøye. Noter og evt ta bilder av skaden
- Kontakt vårt kundesenter for å melde fra om skaden og få tilsendt en returseddel
- Når returseddel er mottatt, returneres varen kostnadsfritt sammen med et utfylt skadeskjema(mottas på ditt lokale postkontor)
Skadede varer skal alltid returneres sammen med alt av tilbehør og emballasje.
Rapportering av skade
Når du rapporterer en skade, vil du bli kontaktet av vårt kundesenter for videre behandling av saken. Vi vil kontakte deg så snart som mulig.
Ta vare på alt tilbehør og all emballasje. Avhengig av skadens omfang vil produktet bli ombyttet, eventuelt sendes det en reparatør hjem til deg for reparasjon.