Sammenlign produkter Du kan sammenligne inntil 3 produkter
other

Kontakt oss


Om du trenger hjelp eller veiledning er Elkjøps kundesenter og bedriftssenter alltid klar for å hjelpe deg og din bedrift. Vi har samlet relevant informasjon om våre ulike serviceområder på denne siden.

Ofte stilte spørsmål og svar



Les mer om hvordan du gjenkjenner et svindelforsøk her

Kundeservice privatkunder


For deg som har generelle spørsmål og ikke har kjøpt en supportavtale.


Ring oss

Tel: (+47) 21 00 21 21

Tel: (+47) 21 00 22 07 angående ditt Epoq-kjøkken


Åpningstider kundesenter

Mandag - fredag: 08.30 - 20.00

Lørdager, søndager/helligdager: Stengt

Epoq Kundeservice er tilgjengelig på hverdager mellom 09.00-18:00.

















Kundeservice support

Supportavtale

For deg som har kjøpt Supportavtale eller RemoteFix til ditt produkt.
Husk å ha din kvittering klar for verifisering.

Tel: 21 00 22 05

Åpningstider support

Mandag - fredag: 09.00 - 20.00

Lørdag: 10.00 - 17.00

Her kan du logge inn for fjernstyring av din enhet

Trygghetsavtale

Har du en trygghetsavtale på produktet ditt og produktet er ødelagt eller stjålet kan du ringe telefonnummeret under for å registrere skaden.

Du kan også registrere skaden på www.trygghetsavtale.com

Tel: 23 29 84 10

Åpningstider support

Mandag - fredag: 09:00 - 20:00

Lørdag: 10:00 - 17:00

Chat med oss!


Trykk på den grønne snakkeboblen nederst på siden for å starte en chat. I første omgang kommer du til å vår chatbot, men du vil bli videresendt til et menneske hvis chatboten ikke kan svare på ditt spørsmål.







Elkjøp Bedrift

Salgsavdelingen


Tel: 21 00 22 01


Åpningstider Bedrift

Mandag - fredag: 09.00 - 16.00

Les mer på vår bedriftsside