
Det lønner seg å beskytte mobilen
Mobilforsikringen vår gjør at du kan få fikset enheten din hver gang det skjer et uhell. Du får et ubegrenset antall reparasjoner med verdi tilsvarende enhetens utsalgspris ved kjøp. Vi sikrer en enkel, smidig og rask prosess hele veien fra du har meldt inn skade til enheten er reparert.
Derfor er det smart å velge mobilforsikring fra Elkjøp:

Dekning uansett hvor du er
Uansett hvor de ansatte befinner deg i verden er enheten forsikret mot skjermsprekker, fallskader og søl, enten de er hjemme eller på reise *
Ingen egenandel hvis produktet kan repareres med en av våre løsninger.

Raske og enkle reparasjoner
Raske og praktiske reparasjoner. Levere enheten for reparasjon i en Elkjøp-butikk og hent den 2-4 virkedager senere - eller få den levert til firmaadressen din når enheten er reparert.
Hvis enheten blir stjålet eller ikke kan repareres, får du en erstatningsenhet levert til firmaadressen din innen 1–3 virkedager, avhengig av sted og tilgjengelighet.

Ubegrensede skademeldinger
Ubegrensede skademeldinger gir trygghet i tilfelle uhell.
Med verdi tilsvarende enhetens utsalgspris ved kjøp.
Skademelding medes raskt og enkelt online 24/7 på squaretrade.no
Forsikringen dekker også tilbehør i esken, som ladere og hodetelefoner.

Mobilforsikring med AppleCare Services inkluderer service og support fra Apple, med direkte adgang til Apple-eksperter, hardwareservice med originale Apple-deler og sertifisert reparasjon hos Apple-autoriserte forhandler eller tjenesteleverandører.

Dette dekkes:
- Sprukne skjermer.
- Tilbehør (som følger med enheten).
- Vann- og fuktskader.
- Port- og høyttalerskade.
- Skade forårsaket av en tredjepart, for eksempel barn, dyr eller andre mennesker.
- Batteriytelsen under 50 % av den opprinnelige ytelsen (80 % for iPhone).
- Skader på grunn av brann, eksplosjon, implosjon og overspenning.
- Utvidet garanti etter at produsentgarantien er avsluttet.
- Tyveri (der politirapport er innlevert) – hvis valgt.
Les fullstendige vilkår og betingelser
*Meld en skade uansett hvor du er. Reparasjon blir utført når du er tilbake i Norge.
Elkjøp er en forsikringsmegler tilknyttet Square Trade Europe Limited (STEL) (C90216), som er autorisert i Malta som forsikringsagent i henhold til lov om forsikringsformidling (Insurance Distribution Act). STEL er agent for Starr Europe Insurance Limited (C85380) (Forsikringsgiver) og både agenten og Forsikringsgiveren er regulert av Malta Financial Services Authority.

Her er noen viktige tips som kan hjelpe deg:
Det er enkelt å fremme et krav. Vi har inngått et samarbeid med SquareTrade for å sikre at det er så enkelt som mulig å få deg i gang igjen.

1. Finn IMEI-nummer
Sørg for å ha enheten og IMEI klar før du starter. IMEI står for International Mobile Equipment Identity. Tenk på det som telefonens fingeravtrykk – det er et 15-sifret nummer som er unikt for hver enhet.

2. Innloggingsportal
I portalen beskriver du skaden eller problemet med enheten og får skissert løsningen på problemet.
Betal egenandelen, og innen 24 timer vil du motta en e-post som inneholder all informasjonen du trenger for å få enheten din reparert. Enkelt, ikke sant?

3. Skru av sporing
Før du starter, må du huske å slå av Finn min iPhone / Finn enheten min (Android) eller lignende.
Du kan gjøre dette enkelt i innstillingene dine eller online, trinnene varierer fra mobil til mobil.
*Merk! Hvis sporing ikke er slått av, kan ikke mobilen repareres, og du kan bli belastet et gebyr.

Meld et forsikringskrav her
Denne lenken tar deg til siden til forsikringspartneren vår, SquareTrade.