Kundeservice Forsikring: Hvordan sende skademelding

Melde skade?
Har du kjøpt forsikring til ditt produkt og produktet ditt er frastjålet eller ødelagt kan du opprette en sak ved å klikke på lenken under:



1. Finn ordrenummeret
Ordrenummeret kan refereres til som Unik ID, Kontant eller fakturanummer på kvitteringen eller fakturaen.

2. Finn IMEI-nummeret
Sørg for å ha enheten og IMEI klar før du starter. IMEI står for International Mobile Equipment Identity. Tenk på det som telefonens fingeravtrykk – det er et 15-sifret nummer som er unikt for hver enhet.

3. Innloggingsportal
I portalen beskriver du skaden eller problemet med enheten og får skissert løsningen på problemet.
Betal egenandelen, og innen 24 timer vil du motta en e-post som inneholder all informasjonen du trenger for å få enheten din reparert. Enkelt, ikke sant?

4. Slå av tracking
Før du starter, må du huske å slå av Find my iPhone / Finn enheten min (Android) eller lignende.
Du kan gjøre dette enkelt i innstillingene dine eller online, trinnene varierer fra mobil til mobil.
*Merk! Hvis tracking ikke er slått av, kan ikke mobilen repareres, og du kan bli belastet et gebyr.

Trenger du hjelp?
Kontakt oss:
Privatkunde: (+47) 21 00 21 21
Bedriftskunde: (+47) 21 00 22 01