a11y.skip.navigation
VELKOMMEN TIL ELKJØP BEDRIFT
Kundeservice
Vis priser:
Elkjøps privatkunderElkjøps bedriftskunder
Finn butikk / åpningstider

Populære kategorier - Elkjøp

VifterAirconditionTVMobiltelefonBærbar PCVaskemaskinOppvaskmaskinNettbrettGamingSmarte hjemStøvsugere og rengjøring

Main Categories follow

  • PC, datautstyr og kontor
    PC, datautstyr og kontor
  • Mobil, nettbrett og smartklokker
    Mobil, nettbrett og smartklokker
  • TV, lyd og smarte hjem
    TV, lyd og smarte hjem
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq kjøkken og vaskerom
    Epoq kjøkken og vaskerom
  • Hvitevarer
    Hvitevarer
  • Hjem, rengjøring og kjøkkenutstyr
    Hjem, rengjøring og kjøkkenutstyr
  • Personlig pleie, skjønnhet og velvære
    Personlig pleie, skjønnhet og velvære
  • Sport, hobby og fritid
    Sport, hobby og fritid
  • Tjenester og tilbehør
    Tjenester og tilbehør
  • Outlet
    Outlet
  • kampanj-menu-900x450
    Kampanjer
  • b2b-menu-900x450
    Elkjøp Bedrift
  1. Kundeservice
  2. Forsikring: Hvordan sende skademelding
Skademelding forsikring

Hvordan sende skademelding

Har produktet ditt blitt stjålet eller skadet? Her finner du informasjon om hvordan du sender inn et krav når du er dekket av forsikring gjennom Elkjøp.

Tryg logo - Grey background

Produktforsikring

Kjøpte du forsikring for produktet ditt, eller mobilforsikring før 1. mai 2022 og nå er produktet ditt stjålet eller skadet? Da kan du trykke lenken under for å sende inn skademelding.

Send inn skademelding
Square trade logo - grey background

Mobilforsikring

Kjøpte du mobilforsikring etter 1. mai 2022 og nå er produktet ditt stjålet eller skadet? Da kan du trykke lenken under for å sende inn skademelding.

Send inn skademelding
Insurance site claims - NO - Tips banner - Desktop
Ordrebekreftelse fra Elkjøp

1. Finn ordrenummeret

Ordrenummeret kan refereres til som Unik ID, Kontant eller fakturanummer på kvitteringen eller fakturaen. 

Mobil med IMEI-nummer på skjermen

2. Finn IMEI-nummeret

Sørg for å ha enheten og IMEI klar før du starter. IMEI står for International Mobile Equipment Identity. Tenk på det som telefonens fingeravtrykk – det er et 15-sifret nummer som er unikt for hver enhet.

Hender på tastatur

3. Innloggingsportal

I portalen beskriver du skaden eller problemet med enheten og får skissert løsningen på problemet.

Betal egenandelen, og innen 24 timer vil du motta en e-post som inneholder all informasjonen du trenger for å få enheten din reparert. Enkelt, ikke sant?

Mobil med finn min iPhone-side

4. Slå av tracking

Før du starter, må du huske å slå av Find my iPhone / Finn enheten min (Android) eller lignende.

Du kan gjøre dette enkelt i innstillingene dine eller online, trinnene varierer fra mobil til mobil.

*Merk! Hvis tracking ikke er slått av, kan ikke mobilen repareres, og du kan bli belastet et gebyr.

Kvinne på callsenter

Trenger du hjelp?

Kontakt oss:

B2C: (+47) 21 00 21 21

B2B: (+47) 21 00 22 01


Levering, montering og klargjøring
Levering, montering og klargjøring
Annonsegaranti
Annonsegaranti
Prismatch
Prismatch
Opptil 50 dagers åpent kjøp
Opptil 50 dagers åpent kjøp
Kundeservice
  • Kundeservice
  • Kontakt oss
  • Ofte stilte spørsmål
  • Slik blir du bedriftskunde hos Elkjøp
  • Butikker og åpningstider
  • Fjernhjelp
  • Elkjøps guider og artikler
  • Partner
Om Elkjøp
  • Elkjøps personvernerklæring
  • Informasjonskapsler
  • Slik gjenvinner du elektronisk avfall
  • Elkjøp Bedrift
  • Bærekraft: Guider og artikler
  • Varslingsrutiner hos Elkjøp (whistleblowing)
Elkjøps privatkunderElkjøps bedriftskunder

©2022 Elkjøp Norge AS. Alle rettigheter reservert. Org nr.: NO947 054 600MVA

BetalingsbetingelserProduktkategorierMerker