Reparasjon og support
Har du problemet med produktet ditt anbefaler vi å kontakte produsentens kundeservice. Nedenfor finner du kontaktinformasjonen til våre servicepartnere og leverandørens produktsupport. Les mer om vedlikeholdsprosedyrer, vedlikeholdstid, låneprodukter og vilkår her.
Finn produsent

Nyttig informasjon
Elkjøp ønsker at produktet ditt skal vare så lenge som mulig. Hvis det defekte produktet ditt dekkes av produktgarantien, ta det med til en av butikkene våre og vi vil hjelpe deg. For større produkter er service hjemme hos deg en mulighet. Er du usikker kan du kontakte vår kundeservice. For en jevnere og mer effektiv feilsøking, vennligst ha kvittering og kjøpsdato i nærheten når du kontakter kundeservice.

Selvreparasjon og reservedeler:
Om du ønsker å reparere produktet ditt selv har Elkjøp via Elcare Nordic det største utvalget av reservedeler og informasjon for reparasjon i Norden.

Guide: Nettbrett med knust skjerm
Trenger du hjelp til å fikse en knust skjerm på din iPad eller ditt nettbrett? Hos Elkjøp får du hjelp til å bytte skjermen. Les våre tips til reparasjon her!

Guide: Hva gjør du hvis smarttelefonen din knuser
Ulykker kan skje, og det er få ting som er så kjedelig som å knuse skjermen på telefonen din. Å bytte den kan være dyrt, men Elkjøp kan hjelpe deg.

Guide: Hva gjør du om du har sølt på PC-en din
Konsekvensene kan bli alvorlige om du søler vann eller kaffe på datamaskinen din. Følger du denne guiden kan du kanskje redde PC-en din. Les mer her.