Hopp over navigasjonen
  • Kvinne lener seg mot veggen mens hun sjekker mobilen samt tekst "Knirkefri overgang?"

    Supportavtale for mobil | Bedrift

    – skylagring inkludert 

    Når du har fått en ny mobiltelefon på jobben, tipper vi at du ønsker å komme i gang raskt. Med en supportavtale får du akkurat den mobilen du ønsker deg, helt fra start. Videre på veien får du rask hjelp når du trenger det – slik at du får mer tid til arbeidet fremfor teknisk krøll.

    Hva får du med en supportavtale for mobil?

     

    Når mobilen er ny:

    • Klargjøring av bedriftens nye telefon (gjelder både Android og iPhone).
    • Utpakking og visuell sjekk av produktet.
    • Førstegangskonfigurasjon, oppstart og oppsett (utføres i supportsenter i en av våre butikker):
      • Oppsett av sikkerhetsinnstillinger.
      • Oppsett av mobildata.
      • IInstallasjon av SIM-kort. 
      • Installasjon av tilbehør som Screensmart, bumper (tilbehør selges separat).
    • Overføring av data fra eventuell gammel telefon. 
    • Antivirus fra McAfee Live og VPN-pakke for business.
      • Sikkerhet på hjemmekontor og reise med McAfee VPN løsning.
      • McAfee Live Safe pakke som beskytter personvern, identitet og enheter.
    • Trygg og norsk skylagring fra Jottacloud Business:
      • All data er lagret i Norge – personvern i verdensklasse.
      • 500GB lagring og 2 brukere inkludert.
      • 2-faktorautentisering for økt sikkerhet.
      • Synkroniserer alle dokumenter på tvers av enheter. 
      • Kan brukes på tvers av Microsoft og Mac, Android og iPhone.

    Videre på veien:

    • Ubegrenset support i våre supportsentre i butikk (gjelder i avtaleperioden).
    • Ubegrenset fjernhjelp av Elkjøp Teknisk HelpDesk ved behov (gjelder i avtaleperioden):
      • Via appen RemoteFix får du fjernhjelp direkte på skjermen. 
      • Via appen RescueLens kan den som sitter på hjelpedesken se gjennom telefonen din. Praktisk når du har problemer med tilkobling.