PartnerInformasjon til deg som kjøper produkter fra MarketplaceOfte stilte spørsmål om Marketplace-service og support
Ofte stilte spørsmål om Marketplace-service og supportHvem skal jeg kontakte angående min Marketplace-ordre? Dersom du har spørsmål om en ordre, ber vi deg ta kontakt med Partneren via meldingsfunksjonen på Min Side. Partneren vil svare på spørsmålet ditt innen to virkedager. Når Partneren har respondert på din henvendelse, vil du motta varsel på e-postadressen du oppga da du bestilte produktet.Hva skjer dersom varen jeg mottar ikke er som beskrevet? Dersom varen du har mottatt ikke samsvarer med beskrivelsen på produktsiden, ber vi deg kontakte Partneren direkte. Partneren vil svare på din henvendelse innen to virkedager. Dersom du ikke hører fra Partneren innen to virkedager, kan du kontakte Elkjøp Kundeservice for å få hjelp.Hva bør jeg gjøre dersom en Partner ikke kan løse problemet mitt på en tilfredsstillende måte? Det er alltid Partnerens ansvar å løse problemet ditt på best mulig måte. Det hender likevel at ting ikke alltid går som planlagt! Dersom du ikke er fornøyd med måten en Partner har løst et problem, kan du kontakte Elkjøp kundeservice. Når du tar kontakt med oss, ber vi deg ha ordrenummer og detaljer om problemet med Partneren klart, slik at vi kan undersøke saken videre så raskt som mulig.Hvem kontakter jeg dersom jeg ikke er fornøyd med løsningen som Partneren har foreslått? Dersom du ikke er fornøyd med løsningen du har fått foreslått fra en av våre Partnere, kan du kontakte Elkjøp kundeservice. Dette alternativet kan ta noe lengre tid, men vi vil forsøke å løse problemet ditt innen syv virkedager.Dersom du kontakter Elkjøp Kundeservice før du kontakter Partneren direkte, vil du bli bedt om å kontakte Partner som første steg.Hva gjør jeg hvis jeg mottar uautorisert reklame fra en Partner? Vi ber deg gjøre oss oppmerksomme på dette! Du skal ikke motta e-post eller meldinger som ikke er relatert til ordren du har bestilt fra Partneren. Dersom du har grunn til å anta at du mottar uautoriserte e-poster fra en Partner, kan du kontakte Elkjøp kundeservice, slik at vi kan undersøke saken videre.Hvem kontakter jeg dersom min ordre er sen eller har mangler? Dersom din ordre ikke ankommer eller ordren mangler enkelte varer, ber vi deg kontakte Partneren direkte for å finne en løsning. Du kan enkelt kontakte Partneren via Min Side.Dersom du kontakter Partneren fordi enkelte varer fra ordren mangler, vil Partneren kunne informere deg om varen som mangler er sendt separat eller om det har oppstått et problem med denne delen av ordren. Partneren vil respondere på henvendelser innen to virkedager.Dersom Partneren ikke har svart innen to virkedager, kan du kontakte Elkjøp kundeservice. Dette alternativer kan ta lengre tid, men vi vil forsøke å løse problemet ditt innen syv virkedager.Hvordan kan jeg gi tilbakemelding om en Partner? Når din ordre er ferdigstilt vil du motta en e-post med spørsmål om å gi tilbakemelding om Partneren. Din kjøpsopplevelse er selvsagt det viktigste for oss. Dersom du føler for å fortelle oss om din kjøpsopplevelse, vil vi sette stor pris på din hjelp!