a11y.skip.navigation
VELKOMMEN TIL ELKJØP BEDRIFT
Kundeservice
Vis priser:
Elkjøps privatkunderElkjøps bedriftskunder
Finn butikk / åpningstider

Populære kategorier - Elkjøp

VifterAirconditionTVMobiltelefonBærbar PCVaskemaskinOppvaskmaskinNettbrettGamingSmarte hjemStøvsugere og rengjøring

Main Categories follow

  • PC, datautstyr og kontor
    PC, datautstyr og kontor
  • Mobil, nettbrett og smartklokker
    Mobil, nettbrett og smartklokker
  • TV, lyd og smarte hjem
    TV, lyd og smarte hjem
  • Gaming
    Gaming
  • Epoq kjøkken og vaskerom
    Epoq kjøkken og vaskerom
  • Hvitevarer
    Hvitevarer
  • Hjem, rengjøring og kjøkkenutstyr
    Hjem, rengjøring og kjøkkenutstyr
  • Personlig pleie, skjønnhet og velvære
    Personlig pleie, skjønnhet og velvære
  • Sport, hobby og fritid
    Sport, hobby og fritid
  • Tjenester og tilbehør
    Tjenester og tilbehør
  • Outlet
    Outlet
  • kampanj-menu-900x450
    Kampanjer
  • b2b-menu-900x450
    Elkjøp Bedrift
  1. Kundeservice
  2. Hjelp og support
  3. Transportskader
Transportskader logo på grønn bakgrunn

Transportskader

Om produktet mot formodning skulle være skadet når du mottar det, vil vi kostnadsfritt sørge for utbedring. Mulige løsninger kan for eksempel være at vi sender reparatør, prisavslag, eller at vi bytter varen. Som oftest kan produktet brukes til feilen er utbedret.

Store varer levert med hjemlevering

Slik gjør du:

  1. Pakk forsiktig opp emballasjen og inspiser innholdet nøye. Noter og ta bilder av skaden.
  2. Om mulig, meld fra til sjåføren som leverte produktet

Før du registrerer din skade vil vi anbefale deg å følge anvisningene:

Vi trenger:

  • Et nærbilde som tydelig viser skaden på produktet ditt, samt et helhetsbildet av produktet
  • Beskrivelse av skaden
  • Kvitteringsnummer eller unik ID som du finner oppe til høyre på kvitteringen
  • Skriv også om det var noen skader på emballasjen produktet kom i

OBS – La være å bruke det skadede produktet om det er stor skade som kan påvirke funksjonen

Varer levert per post

Slik gjør du:

  1. Pakk forsiktig opp emballasjen og inspiser innholdet nøye. Noter og evt ta bilder av skaden
  2. Kontakt vårt kundesenter for å melde fra om skaden og få tilsendt en returseddel
  3. Når returseddel er mottatt, returneres varen kostnadsfritt sammen med et utfylt skadeskjema(mottas på ditt lokale postkontor)

Skadede varer skal alltid returneres sammen med alt av tilbehør og emballasje.


Rapportering av skade

Når du rapporterer en skade, vil du bli kontaktet av vårt kundesenter for videre behandling av saken. Vi vil kontakte deg så snart som mulig.

Ta vare på alt tilbehør og all emballasje. Avhengig av skadens omfang vil produktet bli ombyttet, eventuelt sendes det en reparatør hjem til deg for reparasjon.

Registrer skade

Trenger du hjelp?

KundeserviceKontakt oss
Levering, montering og klargjøring
Levering, montering og klargjøring
Annonsegaranti
Annonsegaranti
Prismatch
Prismatch
Opptil 50 dagers åpent kjøp
Opptil 50 dagers åpent kjøp
Kundeservice
  • Kundeservice
  • Kontakt oss
  • Ofte stilte spørsmål
  • Slik blir du bedriftskunde hos Elkjøp
  • Butikker og åpningstider
  • Fjernhjelp
  • Elkjøps guider og artikler
  • Partner
Om Elkjøp
  • Elkjøps personvernerklæring
  • Informasjonskapsler
  • Slik gjenvinner du elektronisk avfall
  • Elkjøp Bedrift
  • Bærekraft: Guider og artikler
  • Varslingsrutiner hos Elkjøp (whistleblowing)
Elkjøps privatkunderElkjøps bedriftskunder

©2022 Elkjøp Norge AS. Alle rettigheter reservert. Org nr.: NO947 054 600MVA

BetalingsbetingelserProduktkategorierMerker