Personvernerklæring for bedriftskunder (Privacy Policy)
Elkjøp som behandlingsansvarlig:
Når du er kunde i Elkjøp, trenger vi noen ganger å behandle dine personopplysninger. Fordi vi vet at varene du kjøper hos oss er viktige for din hverdag ønsker vi å gi deg best mulig informasjon om tilbud og kampanjer før du kjøper våre varer, samt oppfølging etter at handelen er gjennomført. Dersom du handler som privatkunde, reguleres vår behandling av personopplysninger i tråd med vår personvernerklæring for privatkunder.
Elkjøps fysiske butikker er eid og drevet av enten Elkjøp Norge AS (org. nr. 947 054 600) eller en av våre franchisetakere. Elkjøp Norge er eid av Elkjøp Nordic AS (org. nr. 911 382 296), som bistår både Elkjøp Norge og franchisetakerne med daglig drift og utvikling. Elkjøp Nordic har også et overordnet strategisk ansvar for Elkjøps virksomhet som gruppe, inkludert vår virksomhet i de øvrige nordiske landene. Elkjøp Nordic drifter også Elkjøps nettside, sammen med Elkjøp Norge.
For den behandlingen av personopplysninger som er beskrevet i denne personvernerklæringen, har Elkjøp Nordic et felles behandlingsansvar sammen med henholdsvis Elkjøp Norge og/eller franchisetaker. Elkjøp Norge/franchisetaker er selvstendig behandlingsansvarlig for kameraovervåkning i butikk som beskrevet i punkt 8 nedenfor.
For salg via vår nettside er Elkjøp Norge og Elkjøp Nordic felles behandlingsansvarlige.
Dersom du har spørsmål om denne personvernerklæringen eller vurderingene vi har gjort, kan du kontakte oss via vårt kundesenter eller på infosec@elkjop.no.
Kjøp i våre portaler der Elkjøp er databehandler:
I tilfeller der du kan bestille produkter gjennom din arbeidsgiver eller en kommunal avtale vil Elkjøp behandle dine personopplysninger i kraft av å være databehandler. Dette gjelder dersom en virksomhet har inngått en avtale med oss om å levere produkter virksomheten finansierer til deg som person. I disse tilfellene er det virksomheten vi har inngått kjøpsavtalen med og det er denne som er behandlingsansvarlig for dine personopplysninger. For at du skal kunne få bestilt og levert produkter, trenger Elkjøp å behandle dine personopplysninger for å oppfylle vår del av avtalen. Selv om Elkjøp i denne sammenhengen er å anse som en databehandler, kan du kontakte oss for å utøve dine rettigheter. Se avsnitt 9.
For tiden er det i henhold til disse bedriftsavtalene Elkjøp behandler dine personopplysninger som databehandler.
Gjennomføring av kjøp uten bedriftskonto:
Når du handler en vare hos oss vil vi opprette din bedrift som kunde i våre systemer. For å opprette din bedrift som kunde trenger vi å registrere organisasjonsnummer og kontaktpersonens navn, telefonnummer og e-postadresse. Vi vil også opprette en bruker-ID for hver ansatt som handler hos oss. Vi bruker denne informasjonen til å administrere og følge opp kundeforholdet. Dersom vi oppdager en alvorlig feil ved en vare vi har solgt, vil vi kunne bruke kontaktopplysningene vi har registrert for å tilbakekalle varen. Ved mindre alvorlige feil, der merkevareleverandøren ønsker å rette opp eller gi kompensasjon direkte til kunden, vil vi kunne dele kontaktopplysninger med leverandøren slik de kan ta kontakt for å rette feilen.
Behandlingsgrunnlag, lagring og sletting:
Behandlingsgrunnlaget for registrering av personopplysninger i forbindelse med bedriftssalg er kjøpsavtalen. For bruk av kontaktopplysninger til tilbakekall er det den rettslige plikten i den til enhver tid gjeldene lovgiving om produktansvar som er behandlingsgrunnlaget. Dersom vi deler personopplysninger slik at leverandøren kan ta kontakt om feil som ikke faller inn under produktansvarslovgivningen, er berettiget interesse behandlingsgrunnlaget.
Vi lagrer informasjon om bedriften så lenge det foreligger et aktivt kundeforhold. Når bedriften ikke lenger har et aktivt kundeforhold hos oss vil vi slette personopplysningene som er knyttet til kundeprofilen. Dersom bedriften endrer kontaktperson, må bedriften selv be om å endre kontaktinformasjon.
Elkjøp tilbyr bedriftskonto til deg som ønsker skreddersydde tjenester, fordeler og tilbud. Dersom du har opprettet en bedriftskonto, bruker vi dine personopplysninger for å kunne tilby de skreddersydde tjenestene. Vi bruker dine personopplysninger til segmentering og personalisering for å kunne vise deg relevant informasjon i nyhetsbrev, telefon og sms, og når du er inne på våre nettsider. Med segmentering menes at vi deler våre kunder inn i grupper basert på felles kjennetegn slik som bosted, livssituasjon og antatte preferanser. Vi bruker segmentering for å gi deg tilbud og informasjon vi tror du er interessert basert på hvilken gruppe du tilhører. Med personalisering menes at vi analyserer spesifikke opplysninger vi har om deg, slik som hva du har kjøpt hos oss og hva du viser interesse for når du er inne på våre nettsider. Vi bruker personalisering for å gi deg målrettet informasjon og tilbud om produkter og tjenester du tidligere har vist interesse for, eller som vi tror passer deg.
For å segmentere og personalisere benytter vi oss av følgende metoder:
Segmentering ved hjelp av tredjepartsdata:
Når vi segmenterer ved hjelp av tredjepartsdata, sender vi de kontaktopplysningene vi har registret om deg til våre samarbeidspartnere. Som regel vil dette være navn, adresse og telefonnummer. Våre samarbeidspartnere beriker vår data med opplysninger som er relevante for å plassere deg i et segment.. Basert på dette vil vi rette informasjon mot deg om produkter og tjenester vi tror du er interessert i. Vi kan også ekskludere deg fra et segment slik at du ikke får informasjon som vi tror ikke er relevant for deg. Hvis din bedrift kjøper utelukkende en type bærbar PC, vil vi for eksempel kunne velge å ikke vise deg informasjon og reklame om tilbehør til andre laptop merker.
Segmentering og personalisering ved hjelp av data vi samler om deg:
Når du er inne på våre nettsider registrerer vi hva du klikker på og hva du kjøper. Vi registrerer også hvorvidt du har åpnet et nyhetsbrev og om du har klikket på annonsene i dette. Basert på denne informasjonen, analyserer vi hva du er interessert i og hvor sannsynlig det er at du ønsker å handle hos oss i fremtiden.
Dersom du ikke har opprettet en bedriftskonto registrer vi disse opplysningene dersom du har godtatt bruk av cookies. Da vil din aktivitet knyttes opp med din kunde-id. For mer informasjon om cookies se vår cookiepolicy [link]
Bruk av informasjonen vi har analysert om deg:
Vi bruker den informasjonen vi har om deg til å gi deg informasjon og tilbud. Derfor vil innholdet i våre nyhetsbrev og reklamebannere på våre nettsider, tilpasses det vi tror du er interessert i basert på den dataen vi har samlet om deg.
Sammenstilling av privatkonto og bedriftskonto for å forbedre din totalopplevelse:
I tilfeller der du har opprettet flere kontoer hos oss, både privatkonto og bedriftskonto, og du har samtykket til profilering på din privatkonto, sammenstiller vi denne informasjonen i våre systemer. Formålet er å forbedre din opplevelse som kunde, uansett om du handler inn til din bedrift eller til deg selv privat. For å oppnå den beste kundeopplevelsen kobler vi sammen «matcher» informasjon vi har om deg fra de ulike profilene. Dette inkluderer adferdsdata, kjøpshistorikk, hvem du er, hvor du jobber, familiesituasjon, og annen tredje-partsdata som vi
Behandlingsgrunnlag, lagring og sletting:
Behandlingsgrunnlaget for behandlingen er avtalevilkårene du har godtatt når du opprettet bedriftskonto hos oss. For innsamling av informasjon gjennom cookies innhenter vi separate samtykker når du går inn på våre nettsider. Vi beholder informasjonen vi har samlet om deg fram til du sletter bedriftskontoen og avslutter kundeforholdet.
På Min Side kan du administrere hvilke kanaler du ønsker å motta skreddersydd kommunikasjon.
Elkjøp har inngått et samarbeid med ulike tredjeparter som utfører leverings- og installasjonstjenester på våre vegne. For at de skal kunne utføre tjenesten, deler vi de nødvendige personopplysningene med dem. Dersom det oppgis private kontaktopplysninger ved kjøpet, vil disse bli delt med tredjepart.
Elkjøp ønsker å forbedre din kundeopplevelse. Dersom der er relevant vil vi sende deg en e-post med viktig informasjon før vi skal levere en installasjonstjeneste. Etter at du har fått en vare levert eller installert, vil vi også kunne sende en forespørsel om å delta i en undersøkelse der vi spør om din kundeopplevelse. Vi bruker denne informasjonen til å forbedre våre interne prosesser og til å følge opp tredjeparter som utfører tjenester på vegne av oss.
Behandlingsgrunnlag, lagring og sletting:
For deling av personopplysninger med tredjeparter er behandlingsgrunnlaget kjøpsavtalen. Tredjepartene blir instruert av Elkjøp til å slette dine personopplysninger når de har oppfylt sin del av avtalen.
Når vi spør deg om å delta i en kundeundersøkelse er berettiget interesse vårt behandlingsgrunnlag. Det er i Elkjøp sin interesse å innhente informasjon om kundenes erfaringer når de handler hos oss for å kunne forbedre våre kundeopplevelser. Vi mener det har liten negativ innvirkning på deg som kunde å få en slik henvendelse fra oss.
Dersom du har kjøpt en supportavtale, eller klargjøringstjeneste, for mobil, PC og/eller nettbrett vil vi ha tilgang til innholdet på dine enheter og kontoer mens vi utfører tjenestene. Tilgangene bruker vi til å overføre innhold fra gammel til ny enhet, installere og oppgradere programvare og til å konfigurere dine enheter tilpasset ditt behov.
Når vi bruker dine personopplysninger for å utføre service og support er kjøpsavtalen behandlingsgrunnlaget. Dette gjelder også dersom du returnerer varen ved bruk av åpent kjøp.
Du kan kontakte kundesenteret vårt gjennom flere kanaler. Dersom du allerede har en kundeprofil hos oss, vil vi benytte oss av informasjonen som er knyttet til din kundeprofil for å kunne hjelpe deg så effektivt som mulig. Dersom vi skal håndtere en henvendelse fra deg som trenger videre oppfølging for oss, slik som ved service eller reklamasjon, vil vi opprette en kundeprofil dersom du ikke allerede har en, se punkt 1 og 4. Vi vil knytte dine henvendelser opp mot bedriftens kundeprofil slik at vi kan følge opp dersom det er behov for det.
Når du ringer inn til oss:
Når du kontakter oss via telefon, vil vi gjøre et oppslag opp mot telefonnummeret ditt slik at vår agent kan ha relevant informasjon om ditt kundeforhold tilgjengelig under samtalen med deg. Våre agenter vil notere informasjon som er viktig for videre oppfølging i vårt system. Videre vil vi beholde informasjon om at du har ringt oss i loggen som er knyttet til din kundeprofil.
Før samtalen starter blir du spurt om du samtykker til at det blir tatt lydopptak. Lydopptaket blir kun brukt til opplæringsformål.
Når du chatter med oss:
På nettsiden vår har vi en chatbot som kan svare på de vanligste spørsmålene vi får fra våre kunder. Hvis chatboten ikke forstår spørsmålet du stiller, tilbyr den at du overfører en overføring til en agent på kundeservice i åpningstidene våre. For å hjelpe våre agenter flyttes hele samtalen fra chatboten for å hjelpe deg raskere. Alle samtaler er anonyme inntil du oppgir identifiserende informasjon. Velger du å identifisere deg, gjøres det et automatisk søk på e-postadressen din for å se om du har en pågående sak når du blir overført til kundeservice. Du kan også være anonym. Som kunde kan du laste ned samtalen ved å trykke på innstillinger i chatten.
Når du sender e-post til oss:
Når du sender e-post til oss vil vi lagre e-posten i tilknytning til din kundeprofil. Vi lagrer e-postene dine for å bedre kunne følge deg opp over tid, enten du trenger service, har en reklamert på et produkt eller dersom korrespondansen inngår i en tvist du har med oss.
Behandlingsgrunnlag, lagring og sletting:
Vi mener vi har en berettiget interesse i å registrere informasjon om den korrespondansen du har med oss slik at vi kan følge opp ditt kundeforhold. Videre vil vi noen ganger har rettslig plikt til å registrere og lagre informasjon om ditt kundeforhold, for eksempel dersom du reklamere på et produkt. Dersom vi tar lydopptak av telefonsamtaler med deg, er det samtykke som er behandlingsgrunnlaget.
Lydopptak slettes senest etter 45 dager. Chatter blir anonymisert senest etter 30 dager. E-poster lagrer vi i ett år for å sikre at vi kan følge opp klager og reklamasjoner over tid.
Dersom du har meldt deg på nyhetsbrev gjennom registreringsskjema på våre nettsider vil vi sende deg nyhetsbrev. Behandlingsgrunnlaget for å sende deg markedsføring på e-post er det samtykket du har gitt når du har meldt deg på nyhetsbrev.
Analyse og markedsføring ved hjelp av tredjepartsplattformer:
Elkjøp samarbeider med digitale annonsenettverk slik, som Facebook og Google for å kunne gi kundene våre relevante tilbud når de er på disse plattformene. Markedsføring gjennom disse type plattformer innebærer profilering og segmentering. Segmentering betyr at annonsering blir rettet mot grupper basert på felles kjennetegn som kjønn, alder, bosted og lignende. Profilering betyr at du blir vist annonser basert på informasjon om hva du har vist interesse for tidligere. Nedenfor følger informasjon om hvordan vi driver markedsføring ved hjelp av tredjepartsplattformer.
Markedsføring og profilering med informasjon samlet inn av tredjeparter:
Ulike nettsteder og digitale plattformer samler informasjon om deg gjennom det du viser interesse for når du bruker deres plattformer. I tillegg bidrar Elkjøp med å samle inn informasjon til tredjeparter om hva du er interessert i når du er på våre nettsider. Dette skjer hvis du har samtykket til tredjeparts-cookies når du har gått inn på våre nettsider. Da blir informasjon om hva du har søkt og klikket på sendt til tredjeparter. I tillegg vil Facebook fange opp at du er interessert i Elkjøp hvis du ser på innhold vi har lagt ut på plattformene. Når vi annonserer på digitale plattformer vil du se annonser om det plattformene tror du er interessert i, basert på den informasjonen som er samlet om deg.
Du finner en oversikt over hvilke cookies som installert på våre nettsider i vår cookie policy.
Behandlingsgrunnlag, lagring og sletting:
For innsamling av data gjennom cookies er behandlingsgrunnlaget samtykket som er gitt på våre nettsider. I tillegg har du samtykket til at digitale plattformer, som Facebook og Google, kan samle inn, analysere og bruke personopplysningene dine gjennom innstillingene dine på plattformene. Elkjøp lagrer ikke disse personopplysningene.
Noen ganger vil vi benytte oss av kundematch når vi annonserer på tredjepartsplattformer å gi deg best mulig informasjon og tilbud. Ved hjelp av kontaktinformasjon du har gitt til oss kan tredjeparter som Google og Schibsted matche deg med informasjon du har gitt til dem. Når koblingen er gjort, vil du kunne motta budskap og informasjon som vi antar er av interesse. E-post og telefonnummer er de vanligste kontaktopplysningene som brukes i matchingen, men navn, by, postkode, fylke, land, alder, mobile advertiser ID, mobilenhets-ID og uid (app id) er også mulig.
Vi oversender kontaktopplysningene kryptert til tredjeparten, som automatisk kan få en match hvis du er registrert bruker der med samme kontaktinformasjon. Etter denne matchingen slettes opplysningene.
Dersom du har oppgitt samme e-postadresse eller telefonnummer til bedriftskontoen som til dine private profiler eller kontoer på tredjepartsplattformer, vil våre annonser kunne treffe dine private brukerkontoer. Dersom du ikke ønsker at vi skal benytte dine opplysninger til kundematch, kan du reservere deg mot dette ved å kontakte vårt kundesenter.
Den informasjonen vi deler om deg kan ikke bli brukt videre av tredjeparten til andre formål.
For tiden benytter vi oss av kundematch på følgende plattformer:
Behandlingsgrunnlag, lagring og sletting:
Vi mener vi har en berettiget interesse i å drive markedsføring ved hjelp av kundematch, og at vår interesse overstiger de eventuelle ulemper behandlingen medfører for deg. Opplysninger om kundematch slettes umiddelbart etter at matchen er gjort og senest innen 30 dager.
Vi har installert kameraovervåkning i våre butikker. Du blir informert om hvor vi har installert kameraer gjennom skilting i butikk. Formålet med kameraovervåkningen er å ivareta sikkerheten til våre kunder, besøkende og ansatte. Opptak fra kameraovervåkningen blir brukt til å undersøke og oppklare kriminelle handlinger som er blitt begått mot oss, våre ansatte, besøkende og kunder. Når det er nødvendig, vil opptak fra kameraovervåkningen bli håndtert av våre ansatte, sikkerhetsselskap vi har avtale med eller offentlige myndigheter, i hovedsak politiet.
Behandlingsgrunnlag, lagring og sletting:
Behandlingsgrunnlaget for kameraovervåkning er vår legitime interesse. Elkjøp har en legitim interesse i å beskytte vårt personell og våre kunder, samt å forebygge og oppklare kriminelle handlinger rettet mot oss. Vi mener denne interessen overstiger de eventuelle ulemper overvåkningen kan ha på individet.
Kameraer som er plassert og foretar opptak på utsalgssteder som benytter betalingsterminaler eller identitetsbevis har lagringstid på inntil 90 dager. For øvrige kameraer er lagringstiden inntil 7 dager, eller opptil 30 dager dersom vi har grunnlag for å levere ut opptakene til politiet.
Slik administrerer du kundekontoen din:
Du kan selv administrere hvilke personer i bedriften som skal være registrert på kundekontoen. Dersom kontaktpersoner ikke lenger skal stå tilknyttet bedriftskontoen, må bedriften selv slette disse.
Slik kan du reservere deg mot, protestere mot eller be om begrensing av behandlingen av dine personopplysninger:
Dersom du ønsker å reservere deg mot, protestere mot eller be om begrensning av behandlingen av dine personopplysninger, kan du kontakte vårt kundesenter.
Beskriv tydelig hvilke typer behandlinger av personopplysninger du ikke ønsker at vi skal gjennomføre med dine personopplysninger.
Slik ber du om innsyn, retting og sletting:
Dersom du ønsker innsyn i dine personopplysninger eller be om retting eller sletting, kan du kontakte vårt kundesenter.
Dersom du ber om innsyn, vil vi gi deg følgende informasjon:
- Personalia vi har registrert om deg. Dette vil som regel være navn, e-postadresse og telefonnummer.
- Dersom du har kontaktet vårt kundesenter, vil vi gi deg informasjon om den interaksjonen du har hatt med oss dersom den fortsatt er lagret.
- Vi inkluderer ikke opptak fra kameraovervåkningen dersom du ber om innsyn i dine personopplysninger, ettersom opptakene blir slettet fortløpende. Hvis du ber om innsyn innenfor lagringstiden, vil vi som regel avslå anmodningen i medhold av GDPR artikkel 12 punkt 5. Grunnen til dette at det er svært tidskrevende å gjenfinne de relevante opptakene og anonymisere øvrige personer som vi ikke kan utlevere informasjon om. Innsyn vil derfor bare bli gitt dersom vi vurderer anmodningen som velbegrunnet.
På forespørsel kan vi gi deg mer konkret informasjon om hvem vi har delt dine personopplysninger med. Som regel vil vi allerede ha opplyst om dette, enten gjennom personvernerklæringen eller i håndteringen av din ordre. Vi leverer derfor ikke ut denne informasjonen i forbindelse med en standard innsynsanmodning.
Vi mener at vår personvernerklæring gir tilstrekkelig informasjon om hvordan vi behandler dine personopplysninger. Dersom du har konkrete spørsmål som du ikke finner svar på i personvernerklæringen, vi vi kunne svare på disse på forespørsel.
Disse personopplysningene gir vi ikke ut:
- Lydopptak og chatter fra samtaler med kundesenteret. Samtaler du har med oss inneholder personopplysninger om våre agenter. Vi mener det griper inn i våre ansattes personvern å gi ut lydopptak. Våre chatlogger kan lastes ned etter samtalen. Etter dette vil de slettes etter kort tid, og vi har derfor ikke anledning til å gi innsyn i disse.
- Innholdet i e-postkorrespondansen du har hatt med oss. Denne informasjonen har du allerede selv, og vi gir derfor ikke denne ut ved en innsynsanmodning.
- Intern dokumentasjon av våre personvernvurderinger. Vi gir ikke ut interne arbeidsdokumenter. Du vil imidlertid kunne få en oppsummering av våre vurderinger dersom du har rett til dette, slik som grunnlaget for bruk av berettiget interesse som behandlingsgrunnlag.
Dersom du ber om sletting vil vi slette all informasjon vi har om deg, utenom det vi er lovpålagt å lagre. Ordrebilag vil bli lagret i henhold til bokføringsloven. Dersom du fremviser originalkvittering vil vi kunne søke opp dine ordrer i våre systemer selv om vi har slettet alle andre personopplysninger.
For tiden deler vi våre kundeopplysninger med følgende mottakere:
Transportører og tilbydere av installasjons- og servicetjenester | For å levere produkter, installasjonstjenester og gjennomføre serviceoppdrag, se punkt 3 over. |
Merkevareprodusenter | For å håndtere reklamasjoner og garantier, se punkt 4 over. |
undefined | undefined |
Digitale annonsetjenester | For å drive analyse- og markedsføringsaktiviteter, se punkt 8. |
Egne selskap | For å forbedre og utvikle tjeneste, se punkt 9, samt utføre servicetjenester, se punkt 3. |
Dersom Elkjøp benytter underleverandører som er etablert utenfor EU/EØS, vil vi sørge for at behandlingen underlegges et vern tilsvarende det som gjelder innenfor EU/EØS, for eksempel EU Kommisjonens beslutninger om tilstrekkelig beskyttelsesnivå for landet, overføring med nødvendige garantier, EUs standardpersonvernbestemmelser eller annen tilsvarende ordning.
For tiden har vi samarbeid med følgende tjenesteleverandører utenfor EU/EØS
Selskap | Type tjeneste | Land |
Twilio | Tjenesteleverandør kundeservice | USA |
Meta Inc. | Annonsetjenester | USA |
Google Inc. | Annonsetjenester | USA |
Microsoft | Skytjenester | USA |
Assently | Finansielle tjenester | USA |
McAfee | Supporttjeneste | USA |
Se våre franchise-butikker
Franchiseselskap | Butikk |
Tvedestrand Elektromarked AS | Elkjøp Tvedestrand |
Fyllingen Elektriske AS | Elkjøp Fyllingsdalen |
Elkjøp Kirkenes AS | Elkjøp Kirkenes |
Elkjøp Voss AS | Elkjøp Voss |
Elkjøp Rudshøgda AS | Elkjøp Rudshøgda |
Os elektriske AS | Elkjøp Os |
Elkjøp Hammerfest AS | Elkjøp Hammerfest |
Askøy Elektriske AS | Elkjøp Askøy |
Elkjøp Fauske AS | Elkjøp Fauske |
Hallingdal Elektrohandel AS | Elkjøp Gol |
Elektronikk Butikken Bømlo AS | Elkjøp Bømlo |
HG Handel AS | Elkjøp Ulsteinvik |
Elkjøp Volda | |
Elkjøp Ålesund | |
Elkjøp Molde | |
Heiane Elektro AS | Elkjøp Stord |
Elkjøp Stormarked Nittedal AS | Elkjøp Nittedal |
Elkjøp Helgeland AS | Elkjøp Mo i Rana |
Elkjøp Mosjøen | |
Elkjøp Fosen AS | Elkjøp Fosen |
Åkra Elektriske AS | Elkjøp Åkra |
Elkjøp Alta AS | Elkjøp Alta |
Elkjøp Årnes AS | Elkjøp Årnes |
Elkjøp Dokka AS | Elkjøp Dokka |
Elkjøp Dombås AS | Elkjøp Dombås |
Elkjøp Stormarked Elverum AS | Elkjøp Elverum |
Elkjøp Valdres AS | Elkjøp Valdres |
Elkjøp Fjordane AS | Elkjøp Florø, |
Elkjøp Førde | |
Elkjøp Nordfjordeid | |
Elkjøp Phonehouse Førde | |
Elkjøp Stormarked Hadeland AS | Elkjøp Hadeland, Gran |
Elkjøp Stormarked Hønefoss AS | Elkjøp Hønefoss |
Elkjøp Leknes AS | Elkjøp Leknes |
Elkjøp Stormarked Lyngdal AS | Elkjøp Lyngdal |
Elkjøp Flekkefjord | |
Elkjøp Phonehouse Mandal | |
Elkjøp Stormarked Moss AS | Elkjøp Moss, Gartnerveien |
Elkjøp Stormarked Narvik AS | Elkjøp Narvik |
Husnes Elektro AS | Elkjøp Husnes |
Odd Ingebrigtsen AS | Elkjøp Levanger |
Elkjøp Steinkjer | |
Elkjøp Namsos | |
Elkjøp Stormarked OSO AS | Elkjøp Oppdal, |
Elkjøp Sunndal | |
Elkjøp Orkanger | |
Elkjøp Otta AS | Elkjøp Otta |
Elkjøp Stormarked Sogn AS | Elkjøp Sogndal |
Elkjøp Stormarked Stjørdal AS | Elkjøp Stjørdal |
Støren Elkjøp AS | Elkjøp Støren |
Elkjøp Tinn AS | Elkjøp Rjukan |
Elkjøp Vesterålen AS | Elkjøp Sortland |
Elkjøp Stokmarknes | |
Fristadsenteret AS | Elkjøp Vinje |
Myre Elektro Butikk AS | Elkjøp Finnsnes |
Mobilbutikken Bodø AS | Elkjøp Phonehouse Bodø |
Elkjøp Kongsberg og Notodden AS | Elkjøp Kongsberg |
Elkjøp Notodden | |
Elkjøp Stormarked Horten AS | Elkjøp Horten |
Elkjøp Svolvær AS | Elkjøp Svolvær |