
ELCARE- utvidet garanti
Sikre deg og din bedrift mot fabrikasjonsfeil og tekniske problemer. Få mest mulig ut av ditt nye produkt uten å måtte bekymre deg for produktet skal slutte å virke.
Uansett hva du har kjøpt, så er nye produkter alltid en investering i bedriftens fremtid, og du ønsker selvsagt at produktet skal vare så lenge som mulig. Men fra tid til annen hender det at PC-er slutter å virke, eller at skjermen går i svart eller kaffemaskinen sier takk for seg.
Med ELCARE utvidet garanti vil produktene dine ha garantitiden utvidet med opptil fem år.
Du kan også velge ELCARE On-site utvidet garanti, slik at produktet ditt fikses der det er, og helt uten ekstra kostnader.

PC-problemer eller en mobiltelefon som ikke svarer?
Både mobilen og PC-en er en viktig del av hverdagen, enten man er på jobb, hjemme eller på farten. Men like fullt som produktene er allsidige, enkle å ta med seg og et viktig hjelpemiddel i hverdagen så er det produkter som kan stoppe å fungere grunnet produksjonsfeil eller tekniske feil. Små feil som kan gi store utfordringer i hverdagen.
Sikre deg mot problemer
Med en utvidet garanti er du sikret mot tekniske feil i opp mot 5 år, og du trenger ikke å bekymre deg for at hverdagen stopper opp. Med ELCARE utvidet garanti fikser vi skaden uten ekstra kostnader eller erstatter produktet med et nytt.

Kjøleskap som har stoppet, eller kaffemaskin som ikke vil starte?
Enten det dreier seg om store hvitevarer som et kjøleskap, stekeovn og vaskemaskin, eller mindre kjøkkenapparater som en kaffemaskin, kjøkkenmaskin eller støvsuger, vet man aldri når uhellet er der. Det kan også være surt å oppleve at kjøleskapet streiker, fordi det er et viktig hverdagsprodukt som man er mer eller mindre avhengig av. Et kjøleskap som ikke blir kaldt, en komfyr som ikke fungerer eller en vaskemaskin uten vann setter hverdagens rutiner på pause.
Garantert trygghet
Med en utvidet garanti er du sikret mot tekniske feil i opp mot 5 år for hvitevarer, og du trenger ikke å bekymre deg for at disse ufrivillige pausene. Med ELCARE utvidet garanti fikser vi skaden uten ekstra kostnader eller erstatter produktet med et nytt.

On-site
Du kan velge en On-site utvidet garanti for ditt produkt. Det betyr at produktet vil repareres på stedet, og må dermed ikke leveres i butikk eller til serivce. Dette er spesielt nyttig om du ønsker rask og effektiv service, eller om det å sende eller levere et produkt til en butikk eller servicested er mer krevende.
Med On-site garanti kan du registrere din servicesak her:
Informasjon og vilkår:
- ELCARE utvidet garanti forlenger produsentgarantiperioden til opptil 5 år.
- ELCARE utvidet garanti gjelder når produsentgarantien har utløpt og ikke lenger er gyldig.
- ELCARE utvidet garanti dekker alle problemer knyttet til maskinvare som følge av produksjonsfeil eller at produktet ikke virker i samsvar med produktbeskrivelsen.
- ELCARE utvidet garanti er ikke en forsikring og dekker ikke skader forårsaket av uhell.
- Garantien dekker ikke slitasje knyttet til vanlig bruk.
Fordeler
100% garanti i tilfelle teknisk feil | ✓ |
Dekker tilbehør i originalemballasjen som er direkte tilknyttet produktet (fjernkontroll, lader og lignende)* | ✓ |
Service på stedet hjemme eller i bedriftslokaler** | ✓ |
Lever produktet til hvilken som helst Elkjøp-butikk for service | ✓ |
Pikselgaranti på flatskjermer | ✓ |
Dekker skade i forbindelse med innbrenning på flatskjermer | ✓ |
Ingen egenandel | ✓ |
Hvis produktet ikke kan repareres, vil du få det samme produktet eller et produkt med tilsvarende spesifikasjoner. | ✓ |
* Gjelder ikke for produkter i originalemballasjen som ikke har direkte tilknytning til bruken av det solgte produktet med utvidet garanti (for eksempel hodetelefoner). ** Gjelder kun ELCARE utvidet on-site-garanti.

ELCARE utvidet garanti for bedrifter
Du kan få utvidet ELCARE-garanti til nesten alle produkter din bedrift kjøper hos Elkjøp. Sørg for at dine PC-er, nettbrett, skjermer, TV-er eller hvitevarer er dekket av garantier opp til 5 år.
Kontakt oss
Vil du vite mer om ELCARE - utvidet garanti?
Kontakt Elkjøp Bedrift for mer informasjon!
Telefon: (+47) 21 00 22 01
E-post: bedriftskunde@elkjop.no
Mandag-fredag: 09:00-16:00