Slik har vi hjulpet norske bedrifter spare tid og kostnader
– Det kan være utfordrende å holde seg oppdatert på alle de teknologiske trendene og løsningene som finnes. La oss være techsperten i bedriften din, sier Key Account Manager i Elkjøp Bedrift, Waqas Ahmad. Les om hvordan vi har hjulpet blant annet Oslobygg KF og Sparebank1 Østlandet med en enklere arbeidshverdag.
– Min rolle som rådgiver er å analysere våre kunders behov grundig, for å maksimere verdiskapningen. Fra IT-løsninger, profesjonelle hvitevarer og til ulike innkjøpsstrategier. Jeg fokuserer også på hvordan bedrifter kan engasjere seg i det grønne skiftet gjennom smarte innkjøpsbeslutninger, sier Waqas Ahmad, Key Account Manager i Elkjøp Bedrift.
Waqas spiller en viktig rolle innen salg og kundeservice hos Elkjøp, og betjener store og strategisk viktige kunder. Hans hovedoppgave som kundeansvarlig er å sikre sterke og langvarige kunderelasjoner gjennom god, skreddersydd rådgivning.
Waqas trekker frem noen eksempler på hvordan Elkjøps løsninger har effektivisert arbeidshverdagen til kundene sine:
Oslobygg KF avlaster renholdere
Oslobygg KF hadde et mål om å øke effektiviteten og avlaste sine renholdere. Gjennom god veiledning fra Waqas anskaffet de 15 roboter, som støvsuger i 3 timer daglig. Dette frigjorde tid for renholderne, som nå kan konsentrere seg om andre renholdsoppgaver – som for eksempel skjermvask, rengjøring av pulter og fjerning av støv.
– Den fysiske belastningen for renholderne har blitt redusert, og det er observert en reduksjon i sykefraværet. Dette har vært en svært vellykket investering, som har bidratt til å forbedre arbeidsmiljøet i Oslobygg KF, sier Waqas.
Sparebank1 sparer tid på innkjøp med Elkjøp Control
Sparebank1 Østlandet har iverksatt en løsning der de ansatte kan kjøpe bedre mobiltelefoner og valgfritt tilbehør gjennom tjenesten Elkjøp Control . Dette har ført til at de ansatte nå har muligheten til å velge de mobilene de selv ønsker, i tillegg til at datasikkerheten blir ivaretatt etter bedriftens standarder.
– Samtidig sparer dette betydelig tid på innkjøp av mobilutstyr, både for de ansatte og for IT-avdelingen, som er hele formålet med tjenesten. I tillegg har de nå full oversikt over utstyr, kostnader og innkjøpsdato for alle ansatte, sier Waqas.
Enkel og fleksibel kjøpsprosess for Autogruppen
Autogruppen, med hele 380 selskaper spredt over hele Norge, benytter Elkjøps 154 butikker som hentepunkter for varer de kjøper i nettbutikken vår. Med Klikk og Hent kan de enkelt bestille på nett, og hente varene på nærmeste hentepunkt innen 30 minutter – forutsatt at varene er på lager.
– Uavhengig av bedriftens størrelse, anbefaler vi å benytte seg av Klikk og Hent. Du velger selv hvor du vil hente varene dine, sier Waqas.
Finn mer inspirasjon
4 tips for å løse de vanligste problemene på møterommet
Les merFølg disse fire rådene for å sikre en effektiv og smertefri gjennomføring av ditt neste jobbmøte.
Effektiv oppvask på jobben: Tips og triks som sparer tid og krefter
Les merÅ gjøre oppvaskrutinene på kontoret mer effektive handler ikke bare om å velge riktig oppvaskmaskin, men også om å tilpasse og utnytte maskinen på best mulig måte.