Skal du åpne egen butikk? Her er utstyret du trenger for å realisere drømmen
Enten du skal åpne drømmebutikken din, flytte til større lokaler eller oppgradere, har vi utstyret du trenger. Skap et godt pauserom fylt med digg kaffe og gode lunsjmuligheter, og sørg for at du har moderne kasseløsninger, effektivt kontorutstyr og trådløst nettverk.
Kanskje har du gått med en butikkdrøm i mange år, og står endelig ved startskuddet. Kontrakter er skrevet under og du har nøklene i hånden. Kanskje har du allerede lykkes med den spennende oppstarten, og skal utvide forretningen din til nye, større lokaler. Uansett hvilket kapittel du nå skal skrive, hjelper vi deg med riktig utstyr – slik at du kan konsentrere deg om kremmerdrømmen din.
Kontorutstyr for effektive arbeidsdager
På kontoret ditt er det mye du må ha på plass for å gjøre arbeidet effektivt. Enten du trenger et par enheter som nettbrett, laptop, og enkel printer, eller en større rigg med flere monitorer, så har vi utstyret som sikrer arbeidsflyt. Sørg også for å sitte godt med riktig kontorstol og skrivebord.
Trådløse betalingsterminaler og kasseløsninger gir en moderne og enkel betaling. Se alle våre betalingsterminaler her.
La pauserommet gi pusterom
Det er viktig at pauserommet er et innbydende og godt sted å oppholde seg. De ansatte skal tross alt hente inn ny giv og energi før en ny arbeidsøkt. Første bud er å sikre god kaffe. Dersom lunsjen skal inntas på pauserommet, kan det være smart med en mikrobølgeovn eller et toastjern, slik at maten enkelt kan varmes opp.
5 tips for deg som vil starte butikk
1. Sett en tydelig visjon og lag en god forretningsplan. Hva skal du selge, hvem er målgruppen din, hvilket prisnivå skal du legge deg på og hvem er konkurrentene dine? Velg et godt og fengende navn som folk husker.
2. Velg beliggenhet. Tenk på målgruppen din når du velger beliggenhet – hvor handler de du vil nå?
3. Definer budsjett og likviditetsbudsjett. Ha orden på økonomien fra første stund. Få tak i et godt regnskapssystem eller en regnskapsfører.
4. Sørg for gode medarbeidere. Skal du ansette flere, så bruk god tid og finn engasjerte medarbeidere. De er dine viktigste ambassadører for butikken.
5. God kundeservice fra første dag. Sett kunden i sentrum og tilby det lille ekstra som gjør at de husker deg, og kommer tilbake. Det er god butikk!
Gi kundene informasjon og inspirasjon
Med infoskjermer kan du på en enkel, inspirerende og visuell måte vise kundene informasjon, budskap og inspirasjon. Du kan for eksempel vise ansatte, åpningstider, kampanjer og merkevarebyggende budskap som kan øke salget ditt.