Elkjøps gaveportal: Enklere håndtering av firmagaver
Ute etter firmagaver til ansatte? Nå trenger du ikke lenger bruke unødvendig tid på manuelle innkjøpsrutiner. Med vår gaveportal blir det enklere for dine ansatte å bestille en gave de faktisk har lyst på, samtidig som du har kontroll på hva som tilbys.
Hos oss kan du handle firmagaver på akkurat samme måte som ved vanlig netthandel. Du kan skreddersy din egen gaveportal hos oss, og du får alltid oppdatert informasjon om lagerstatus og pris.
Ved å velge gaveportal hos Elkjøp får du:
- La dine ansatte velge gave selv fra et avtalt utvalg til avtalt pris
- Skreddersydd produktutvalg i deres egen portal
- 100 % digital løsning
- Enklere og raskere å administrere innkjøp av firmagaver
Slik gjør du:
Steg 1: Ta kontakt med oss for oppsett av løsningen
Steg 2: Gi dine ansatte tilgang og la dem for eksempel bestille julegave
Steg 3: Godkjenn bestillingene og vent på leveranse fra Elkjøp!