Hopp over navigasjonen
Elkjop_B2B_Sak08_iStock-1164933521

6 gode tips til godt inneklima på jobben

Vi er nøye på å ha det feteste møterommet, de beste PC-ene og de nyeste telefonene. Det vi ikke er så nøye på er inneklimaet. Men visste du at dårlig inneklima kan føre til lavere produktivitet og økt sykefravær?

Du kjenner sikkert igjen følelsen av å komme inn på et møterom hvor det nettopp har vært mange mennesker. Luften er tung, og det er bokstavelig talt en trykkende stemning. Det samme skjer ofte i kontorlandskap – det blir vanskeligere å puste, og du føler deg utmattet. Kjennetegnet på dårlig inneklima på arbeidsplassen din er at du føler deg dårligere jo lengre du oppholder deg der, men når du går for dagen føler du deg bedre igjen etter hvert.

Våre anbefalte produkter

     
     
     
     
     
     
     
Elkjop_B2B_Sak08_iStock-1287068159

Husk at når det gjelder inneklima er det store forskjeller fra person til person. Det som er kaldt for en, er varmt for en annen – det som er mye støy for en, er stille for en annen. Derfor er det viktig at du snakker med medarbeiderne, da de som regel vet hva både utfordringen og løsningen er. 

Har du spørsmål eller vil vite mer om hvordan du får godt inneklima på jobben? Da kan du ta kontakt med oss i Elkjøp Bedrift.