Snakk med en kjøkkenspesialist
Bestill gratis tegnetimeVi leverer ditt nye Epoq-kjøkken hjem til deg
Gled deg til å lage mat på ditt nye Epoq-kjøkken! Vi leverer kjøkkendrømmen din smidig og sikkert hjem til deg. På denne siden finner du informasjon om Elkjøps kjøkkenlevering, leveringstider og priser.
Hjem til deg - over alt i fastlands-Norge
Vi leverer overalt i fastlands-Norge. Hvis du bor på en øy uten fastlandsforbindelse (vei/bro), leverer vi til den nærmeste bryggen på fastlandet. Kontakt vår kundeservice hvis du er usikker på om vi leverer hjem til deg.
Leveringstiden kan variere
Et Epoq-kjøkken er alltid skreddersydd dine behov og preferanser og leveringstiden kan variere etter kjøkkenløsningen du har valgt. Lagerførte standard-produkter har leveringstid på 2-4 uker, mens de fleste kjøkken med spesialtilpasninger har leveringstider på 6-15 uker.
Endringer i leveringstid
Våre kjøkkenspesialister vil gi deg en estimert leveringstid ved bestilling +/- 5 arbeidsdager.
Du vil få en endelig bekreftelse på dato 1-3 uker før faktisk leveranse. Du kan følge status på din ordre ved å logge inn på min side.
Fast pris uten overraskelser
Elkjøp har fast pris for kjøkkenlevering. Dette betyr at uansett lite eller stort, vaskerom eller kjøkken og alle løsninger du har kjøpt så vil det alltid kun være en pris som du både kan få i tilbud fra selger og som mathcer prisen på din kjøpskvittering. Her blir det ingen uforutsette ekstrakostnader. Varene bæres inn til anvist plass så lenge det er lagt til rette for at dette er fysisk mulig.
Beskytt gulvet
Transporten av store varer kan potensielt skade gulvet ditt. Derfor anbefaler vi at du dekker til gulvet. Merk at leveringspersonalet av sikkerhetsmessige årsaker ikke kan ta av seg skoene.
Kontroller leveransen
Når du har fått kjøkken levert, er det viktig at du undersøker om du har fått alle deler og tilbehør. Hvis du oppdager at noe mangler eller er skadet, kontakter du vår kundeservice med bestillingsnummer, produktkode og bilde av skaden tilgjengelig. Du har 14 dager på deg for å informere oss om skader eller manglende deler. Har du også bestilt kjøkkenmontering gjennom oss, er det viktig at du informerer oss om på manglende/skadde deler så raskt som mulig.
Epoq reklamasjon – vi hjelper deg raskt videre
På denne siden har vi samlet de ulike kategoriene for reklamasjoner innen Epoq-kjøkken, slik at du effektivt skal finne ut hvordan du sender inn en klage.
Fant du ikke det du lette etter?