Sammenlign produkter Du kan sammenligne inntil 3 produkter
Ofte stilte spørsmål - Epoq

Ofte stilte spørsmål vedrørende Epoq

Det skal gjøres mange store valg når det kommer til oppussing av kjøkken og vaskerom og man må ta mange hensyn på veien. Vi vet at man kan ha bekymringer og spørsmål og nettopp derfor har vi samlet en liste med de mest stilte spørsmålene omkring Epoq.

Finn ofte stilte spørsmål her

Når du ønsker å booke en tegnetime har du flere muligheter. Du kan booke en time på nett via Book et møte, du kan kontakte oss og booke via kundeservice Elgiganten.dk/kontakt eller booke en time i din lokale Elkjøp-butikk.

Har du mistet plantegningene du fikk etter din tegnetime eller ikke mottatt de kan du naturligvis ta kontakt for hjelp. Din lokale kjøkkenspesialist finner du her: Finn forhandler.

Ja, det kan du selvfølgelig. Ønsker du å bestille dette kan du gjøre dette ved å kontakte kundeservice her: elkjop.no/kundeservice.

Normalt kan du forvente levering mellom 2 til 4 uker etter bestilling av ditt nye Epoq kjøkken. Leveringen vil allikevel ta lenger tid om du har bestilt en mer unik kjøkkenløsning eller en spesialkonstruert bordplate. Da vil forventet leveringstid være på 4-6 uker. Våre kjøkkenspesialister vil informere deg om leveringstidspunktet når du bestiller din kjøkkenløsning. Du kan også kontakte kundeservice eller spore din bestilling for å følge leveringsstatus.

Det kan være mange grunner til at du plutselig blir forhindret på leveringstidspunktet. Derfor er det selvfølgelig mulig å endre dette. Leveringsdatoen endrer du ved å kontakte kundeservice. Vær oppmerksom på at dette må gjøres minst en uke før leveringstidspunktet.

Det kan være mange grunner til at leveringen ender med å skje senere enn hva som er planlagt. Våre kjøkkenspesialister gjør sitt beste for å finne den raskeste leveringsmuligheten på den datoen som passer deg best. Er det slik at det endelige leveringstidspunktet ender med å ikke matche det avtalte kontakter du din kjøkkenspesialist. Din lokale kjøkkenspesialist finner du her: Finn forhandler.

Leveringsdatoen og -tidspunktet er nøye planlagt for å nettopp unngå forsinkelser, men dette kan dessverre forekomme. Ved forsinkelser ber vi deg kontakte kundeservice. Husk at du også kan spore din bestilling.

Gjennomgå alltid alle deler så raskt som mulig etter levering. Vi anbefaler at du sorterer det som er levert etter kjøpskvitteringen. Om det skulle dukke opp feil eller mangler i det som leveres ber vi deg kontakte kundeservice. Du har 7 dager på å gjøre oss oppmerksomme på mangler og skadede deler, men gjør gjerne dette så raskt som mulig.

Det skal selvfølgelig være helt opp til deg om du ønsker å montere ditt eget kjøkken eller ikke. Vi anbefaler allikevel at du vurderer å bruke vår monteringstjeneste, slik at kjøkkenet monteres av profesjonelle. Om du allikevel ønsker å gjøre jobben selv har vi en praktisk monteringshåndbok, som hjelper deg med monteringen av ditt Epoq kjøkken.

Denne korte videon illustrerer hvordan skuffene kan tas av skinnene. Den viser også hvordan skuffene settes på plass igjen.

Har du selv montert kjøkkenet eller har du fått det montert av en privat montør kan vi dessverre ikke hjelpe deg. Da må du selv kontakte den som har montert kjøkkenet. Om monteringen er bestilt via Elkjøp ber vi deg om å kontakte kundeservice om du er misfornøyd med monteringen eller montørene.

Vi håper selvfølgelig ikke at det skal være behov for å måtte reklamere, men om dette blir nødvendig så kan du oppdatere sjekke statusen på denne ved å kontakte kundeservice

Et funksjonelt og vakkert hjem er selve hjertet i hjemmet ditt

Se våre Epoq-kjøkken her

Finn et kjøkken som er både funksjonelt, stilig og som har en god pris.
Se våre inspirasjonsgalleri og artikler her

Se vårt inspirasjonsgalleri

Bestill gratis tegnetime hos Elkjøp

Bestill gratis tegnetime hos Elkjøp