Hopp over Gå til navigering

Elkjøp Bedrift - hvem er vi, og hva kan vi gjøre for deg?



Unike bedrifter har unike behov. Det er store behov og små problemer, men alle er like viktige for at deres dager skal bli så effektive og gode som mulig. Vi hos Elkjøp Bedrift har lang erfaring i akkurat sånn problemløsning. Vi finner de telefonene som passer best hos dere og de datamaskinene som dekker alles behov. Vi hjelper dere med Office 365, hodetelefoner, kaffetraktere, profesjonelle hvitevarer og møteromsløsninger. Vi har alt du trenger til hjemmekontoret og enda mer til hovedkontoret.

Kanskje er det vanskelig å holde oversikt over alle innkjøpene som gjøres i bedriften. Hos oss samler vi alt på et sted! Når du har registrert deg som bedriftskunde, får du full oversikt over budsjetter, innkjøp og brukere. Registrerer du deg som administrator, får du full kontroll over selskapet ditt og dine ansatte - i tillegg til din egen brukermeny, hvor du kan se ordrehistorikk, ønskelister og mye mer.

Alltid tilgjengelige!

Vi er alltid der. Med selgere på huset, nettbutikken et tastetrykk unna eller et varehus i nærheten, finner du oss der du er – når du trenger det. Som registrert bedriftskunde gjør vi det enkelt for deg å handle og enkelt å få hjelp.

Teknisk støtte

Det skal være enkelt å få nye ting. Derfor hjelper vi deg og setter opp produktene riktig dersom du ønsker det. Vi leverer teknisk support og Microsoft Office 365 og sånn sørger vi for at du får fullt utbytte av det du har handlet hos oss. For hos oss skal det være enkelt å være kunde. Hele tiden.