Hopp over Gå til navigering
Elkjøp Bedrift|Møteromsguide

På mange måter er møterommet det viktigste rommet hos en bedrift, både for de som jobber der og for besøkende. En av de største truslene mot et produktivt møte er møteromsutstyr som ikke fungerer eller er vanskelig å bruke. Et velutstyrt møterom gir et godt inntrykk av bedriften. Det samme gjelder når det kommer til teknologien; En moderne bedrift trenger moderne teknologi. Når du blir kunde hos oss får du ikke bare det nyeste utstyret og høy kvalitet, du får også den veiledningen og monteringshjelpen som er nødvendig, slik at du alltid har et velfungerende møterom.

Det finnes en mengde utstyr og tekniske muligheter på dagens marked, og det kan være lurt å tenke over hva møterommet skal brukes til før man bestemmer seg for hva slags utstyr man skal ha. Et rom som primært skal brukes til foredrag eller videokonferanser har andre behov enn møterom som skal brukes til workshops og prosjektarbeid.

På de neste sidene kan du lese mer om de ulike produktkategoriene, i tillegg til at vi har samlet våre anbefalinger av utstyr som hører hjemme på små og store møterom.

Les mer her:

Andre nyttige linker:

Vi tilbyr PC-support
Få hjelp med Office 365