INF NO
Anmeldelse av selger 2/5

av 179 anmeldelser

Om oss

Nye produkter daglig! Vi er stadig på utkikk etter det som er nytt og trendy. Så langt har vi sendt ut produkter til over 100 000 kunder, og vi pakker hundrevis av nye pakker daglig. Vårt tilbud består av produkter med en uslåelig verdi for deg som kunde. For oss innebærer en uslåelig verdi et produkt som har et pent design, god kvalitet og en konkurransedyktig pris.  Kollegaer på andre siden av kloden Vi har kontorer og logistikk i naturskjønne Höganäs i Sverige, samt innkjøps- og kvalitetskontorer i Shenzhen, Kina og Yi Chang, Kina. Vår styrke er at vi er tilstede i og kjenner både det europeiske markedet og det kinesiske utvalget. Det er her vi kan skape kundeverdi ved å kombinere etterspørsel med rimelige produkter. Vi har kuttet mellomledd ved å kjøpe alle våre produkter direkte fra fabrikk med egne kvalitetskontroller, samtidig som vi eier hele logistikkjeden. Vi bryr oss om en positiv og trygg kjøpsopplevelse, hvor vi kan levere nye spennende produkter fra et ekspansivt marked uten å tenke på frakt og toll. Viktig for oss og for deg: Raske leveranser. Du har varene dine innen 2-4 virkedager etter bestilling. Kundeservice – vi svarer raskt og er tilgjengelige både via e-post (support@inf.se) og telefon (+46 40 126029). God kvalitet – 90 dagers åpent kjøp.

Returrett

Angrerett Ved kjøp av varer på nettsiden har du som kunde en 90 dagers angrerett som gjelder fra det tidspunktet du mottar en vare du har bestilt. Ved bruk av angreretten: Du må melde fra at du angrer deg. Meldingen skal sendes til oss via support@inf.se. I meldingen skal ditt navn, din adresse, e-postadresse, ordrenummeret samt hvilke varer som returneringen gjelder for fremstå klart og tydelig. Du bør returnere produktene til oss umiddelbart, og senest innen 90 dager etter angremeldingen. Du er ansvarlig for levering og tilstand av produktene ved retur, derfor bør produktene sendes godt pakket og i originalemballasje. Vi står for returfrakt. Ved brukt eller skadet produkt forbeholder vi oss retten til å trekke fra et beløp i refusjonsbeløpet tilsvarende verdireduksjonen i forhold til varens opprinnelige verdi. Reklamasjon og klager Vi inspiserer alle produkter før de sendes til deg. Skulle produktet fortsatt bli skadet eller feillevert når det kommer, forplikter vi oss til å rette feilen kostnadsfritt i samsvar med gjeldende lovgivning om forbrukerbeskyttelse. Du må alltid kontakte oss for godkjenning før du returnerer en defekt vare. Klagen må sendes umiddelbart etter at feilen har blitt oppdaget. Hvordan går du fram for å reklamere? Eventuelle feil og defekter skal alltid reklameres til support@inf.se der du oppgir navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og en beskrivelse av feilen. Hvis vi ikke klarer å fikse feilen eller levere et lignende produkt, refunderer vi deg for det defekte produktet i samsvar med gjeldende lovgivning om forbrukerbeskyttelse. Vi står for returfrakt ved godkjente reklamasjoner.

INF Company AB

Gärdesgatan 4K

26339 Höganäs

Sverige

Organisasjonsnummer: SE556705934901