Slik sjekker du status på din reparasjon
Vi i Elkjøp forstår hvor viktig det er for deg å holde deg oppdatert på hvordan det går med reparasjonen din. For å gi deg den beste mulige opplevelsen tilbyr vi et brukervennlig sporingssystem slik at du enkelt kan sjekke status på reparasjonen. Bare følg disse enkle trinnene!
1. Finn eposten eller SMS-en du har fått fra oss
Når vi oppretter en reparasjonssak mottar du bekreftelse både på SMS og epost. Denne bekreftelsen inneholder en unik sporingslenke til din reparasjonssak. Lenken vil se omtrent slik ut: https://mypage.elkjop.no/repair/ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890
2. Trykk på lenken
Åpne eposten eller SMS-en du har fått fra oss og åpne sporingslenken du finner i den. Dette tar deg rett til sporingssystemet for reparasjoner.
3. Logg inn (hvis du blir bedt om det)
Hvis du ikke allerede er logget inn blir du bedt om å oppgi e-postadressen og passordet som er knyttet til din Elkjøp-konto. Skriv inn informasjonen og trykk "logg inn" for å få tilgang til sporingssystemet.
4. Sjekk oppdateringer
Du kan nå se statusen for din reparasjon og se om det er noen oppdateringer. Hvis vi trenger en handling fra din side kan du gjøre dette her. Eksempler på nødvendige handligener er godkjenning av reparasjonskonstnader, retur av produkt uten handling, eller å sende produktet til resirkulering.
Vi anbefaler at du sjekker reparasjonsstatusen jevnlig for oppdateringer. Serviceteamet vårt vil også sende deg oppdateringer via SMS og epost for å holde deg informert gjennom hele prosessen.
Eksempel
Slik kan sporingssiden for en reparasjon se ut.
Trenger du ytterligere hjelp?
Dukket det opp problemer under sporing av reparasjonen eller har du andre spørsmål? Ikke nøl med å kontakte vårt kundeservicesenter. Vi er her for å hjelpe deg.